Pagina 1 van 1

plannen voor ondersteunen van domiciliëringen?

Geplaatst: 15 april 2024, 21:46
door iemandergens
Beste,

Een tijdje geleden een spaarrekening aangemaakt bij medirect, en recent ook een debetkaart aangevraagd. Werkt allemaal perfect.

Echter toen ik probeerde om een domiciliëring aan te maken voor het betalen van een GSM abonnement kreeg ik van de provider te horen dat de domiciliëring niet kan doorgaan (bij het ingeven van het rekeningnummer ging alles goed, pas bij de betalingsvraag van de provider ging het mis).

Ik vermoed dat medirect (nog) geen domiciliëringen ondersteund? Weet iemand of daar plannen voor zijn? Lijkt me wel wel cruciaal voor een 'zichtrekening'.

Alvast bedankt
Mvg.

Re: plannen voor ondersteunen van domiciliëringen?

Geplaatst: 16 april 2024, 08:23
door Yaris
MeDirect is een spaar- en beleggingsbank, geen bank voor je dagelijkse betalingen. Zo zijn bijvoorbeeld overschrijvingen met een gestructureerde mededeling ook niet mogelijk.

Re: plannen voor ondersteunen van domiciliëringen?

Geplaatst: 16 april 2024, 09:20
door haelewyn
Zouden ze dat niet kunnen outsourcen naar een andere bank ?
Wetende dat het een feit is dat Ing het betalingsverkeer effectief doet voor kleinere banken.
Yaris schreef: 16 april 2024, 08:23 Zo zijn bijvoorbeeld overschrijvingen met een gestructureerde mededeling ook niet mogelijk.
:D :D :D :D
Man man man... bankieren doen ze daar als hobby zeker ? Ik vind het te gek voor woorden !

Re: plannen voor ondersteunen van domiciliëringen?

Geplaatst: 16 april 2024, 17:58
door voorheenCP1234
Yaris schreef: 16 april 2024, 08:23 MeDirect is een spaar- en beleggingsbank, geen bank voor je dagelijkse betalingen. Zo zijn bijvoorbeeld overschrijvingen met een gestructureerde mededeling ook niet mogelijk.
Wat je zegt klopt maar is nog maar gedeeltelijk van toepassing daar ze sinds hun begin met de tegnrekening overgestapt zijn naar een eigen zichtrekening en nu ook sinds kort een betaalkaart aanbieden, een doorlopende opdracht of dergelijke is dan ook niet echt een hele stap verder lijkt me ?

@Topic starter: stuur eens een bericht naar MeDirect via de beveiligde omgeving maar ook via mail en laat ons aub het antwoord weten. Zo leren we allen weer iets bij.