Pagina 1 van 1

Verhaaltje Futuria

Geplaatst: 22 augustus 2022, 14:32
door platin
Uitstap tak 21;
Vorige week getelefoneerd voor langs te gaan.
Dus deze voormiddag present sorry, maar u heeft geen afspraak. (telefoon nummer en tijdsduur van vorige week laten zien)
Na paar minuutjes kwam er beweging, dus ingevulde papieren afgegeven.
Na controle ingevulde papieren mijnheer heeft u soms een ziekenfonds plakkertje (nodig voor adres???)
Uiteindelijk is ID-kaart uitgelezen.
Nu van dat plakkertje en id om uit te lezen op toegestuurde papieren geen spoor.
Dus best van daar zelf langs te gaan.
En dan kwam het verkooppraatje, ja we zien niet graag geld vertrekken, maar ja vanaf volgend jaar gaan de tak 21 meer opbrengen.
De volgende vraag waarom de opvraging, dochter is aan het bouwen als antwoord.
Dan kwam de vraag waarom belegt u niet meer bij ons.
Mijn antwoord u vertelde zonet dat opbrengst vanaf volgend jaar gaat beteren.
Trouwens beleg zelf zonder adviseur en gesprek was afgelopen.
Amai, er zijn er niet veel die het allemaal zelf doen.
Ja van mijn rendement gaat commissie af voor jullie, voor verzekering en de kruimels voor mij als klant.
Ja iedereen moet toch zijn boterham verdienen.
Benieuwd wat ze nog gaan vragen.

Re: Verhaaltje Futuria

Geplaatst: 22 augustus 2022, 14:44
door Yaris
Ik heb in februari een TAK 21 bij Futuria opgezegd. Mail gestuurd en een formulier moeten invullen en klaar. Ik heb nog wel telefoon gekregen met de vraag of ik niet bij hen wilde herbeleggen maar niet, dat was dus kort afgehandeld.

Re: Verhaaltje Futuria

Geplaatst: 22 augustus 2022, 20:23
door DeJos
Ik vind hun aanbieidngen niet de slechtste....

Re: Verhaaltje Futuria

Geplaatst: 23 augustus 2022, 08:50
door Jhn
Mijn uitstap ging ook vlot.