KBC Bank Deurne-centrum
Geplaatst: 17 augustus 2024, 20:37
Het personeel van dit bankfiliaal is niet bepaald klantvriendelijk en niet bepaald behulpzaam.
Hun zogenaamde veiligheidsmaatregelen worden heel vaak door hun personeel misbruikt als excuses om een of andere dienstverlening te weigeren.
Zij zoeken doelbewust geldige redenen om bestaande klanten niet hoeven te helpen of om nieuwe klanten te kunnen weigeren.
Het aantal klanten van dit bankfiliaal of de verhouding tussen tevreden en ontevreden klanten heeft geen invloed op het salaris en totaal inkomen van hun werknemers.
Bijgevolg geven ze er niet om of ze veel of weinig klanten hebben want hoe minder klanten, des te minder werk en daarom zien ze klanten liever weggaan dan komen.
Zij komen anderstalige klanten ook niet temoet in hun verzoek om hulp bij het invullen van formulieren.
Dit is een retorische vraag die geen antwoord behoeft maar zouden de werknemers van KBC even goed Arabisch kunnen schrijven als ik Nederlands schrijf? Het antwoord is neen.
Zij doen moeilijk over kleinigheden zoals het aanmaken van een Pin code of het overhandigen van een gratis kaartlezer.
Afgelopen week betrapte de dame aan het onthaal op een leugen, in werkelijkheid zijn er voldoende kaarlezers in dit agentschap voorradig, maar ze doen er erg krenterig over.
Wannneer ik een rekening voor mijn dochter open heeft mijn dochter recht haar eigen Pin code en haar eigen Digipas.
Eigenlijk zijn de bedienden van dit bankfiliaal gewoon veel te lui om wat dan ook te doen.
Dat is de echte reden waarom ze moeilijk doen om hun bestaande klanten afkerig van deze bank te maken en om geen nieuwe klanten te zien.
Hun zogenaamde veiligheidsmaatregelen worden heel vaak door hun personeel misbruikt als excuses om een of andere dienstverlening te weigeren.
Zij zoeken doelbewust geldige redenen om bestaande klanten niet hoeven te helpen of om nieuwe klanten te kunnen weigeren.
Het aantal klanten van dit bankfiliaal of de verhouding tussen tevreden en ontevreden klanten heeft geen invloed op het salaris en totaal inkomen van hun werknemers.
Bijgevolg geven ze er niet om of ze veel of weinig klanten hebben want hoe minder klanten, des te minder werk en daarom zien ze klanten liever weggaan dan komen.
Zij komen anderstalige klanten ook niet temoet in hun verzoek om hulp bij het invullen van formulieren.
Dit is een retorische vraag die geen antwoord behoeft maar zouden de werknemers van KBC even goed Arabisch kunnen schrijven als ik Nederlands schrijf? Het antwoord is neen.
Zij doen moeilijk over kleinigheden zoals het aanmaken van een Pin code of het overhandigen van een gratis kaartlezer.
Afgelopen week betrapte de dame aan het onthaal op een leugen, in werkelijkheid zijn er voldoende kaarlezers in dit agentschap voorradig, maar ze doen er erg krenterig over.
Wannneer ik een rekening voor mijn dochter open heeft mijn dochter recht haar eigen Pin code en haar eigen Digipas.
Eigenlijk zijn de bedienden van dit bankfiliaal gewoon veel te lui om wat dan ook te doen.
Dat is de echte reden waarom ze moeilijk doen om hun bestaande klanten afkerig van deze bank te maken en om geen nieuwe klanten te zien.