Deutsche Bank Mastercard fraudeafhandeling bedroevend
Geplaatst: 5 november 2011, 10:55
Een waarschuwing voor de mensen die gebruik maken van de Mastercard van Deutsche Bank: verhuis!
Ik ben slachtoffer geworden van internetfraude en de service van Deutsche Bank is bedroevend. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en omgekeerd. Bij andere banken bieden ze de service aan om het bedrag dat betwistbaar is even te bevriezen tot het dossier van Card Stop is afgehandeld. Maar bij Deutsche Bank kennen ze die service niet en willen ze die ook niet geven.
De uitleg die ze geven is dat hun Mastercard geen limiet heeft waardoor ze de uitgaven van de Mastercard niet beschouwen als factuur en daardoor niet kunnen bevriezen. Wat natuurlijk onzin is. De enige oplossing die ze geven is dat je je zichtrekening moet aanzuiveren met je spaargeld. Als je dat niet kunt doen; dan moet je maar op je kin kloppen. Ook al kan je geen betalingen meer doen of geld kan afhalen tot het dossier is afgehandeld.
Leuke service
Ik weet wat ik ga doen als mijn dossier is afgehandeld: verhuizen.
Ik ben slachtoffer geworden van internetfraude en de service van Deutsche Bank is bedroevend. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en omgekeerd. Bij andere banken bieden ze de service aan om het bedrag dat betwistbaar is even te bevriezen tot het dossier van Card Stop is afgehandeld. Maar bij Deutsche Bank kennen ze die service niet en willen ze die ook niet geven.
De uitleg die ze geven is dat hun Mastercard geen limiet heeft waardoor ze de uitgaven van de Mastercard niet beschouwen als factuur en daardoor niet kunnen bevriezen. Wat natuurlijk onzin is. De enige oplossing die ze geven is dat je je zichtrekening moet aanzuiveren met je spaargeld. Als je dat niet kunt doen; dan moet je maar op je kin kloppen. Ook al kan je geen betalingen meer doen of geld kan afhalen tot het dossier is afgehandeld.
Leuke service
Ik weet wat ik ga doen als mijn dossier is afgehandeld: verhuizen.