Medirect termijnrekening
TIP
Re: Medirect termijnrekening
Toch spijtig. Had een nieuwe zichtrekening aangemaakt en dit weekend eerst kleiner bedrag overgeschreven dat er nog niet op staat. En dan als het was toegekomen het volledige bedrag. Dus hopelijk staat dat eerste bedrag er tegen morgen op. Wat het andere bedrag betreft zal dus aan gewone tarieven zijn want je kan geen instantoverschrijving doen aan MeDirect. Als ik dit weekend meteen alles had overgeschreven was ik waarschijnlijk net op tijd. Maar 2,31 netto nog altijd beter dan veel anderen.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
-
- Newbie
- Contacteer:
Als je via MeDirect intekent op de staatsbon (kan tot 13/09, heb je nog iets hoger dan 2,31 nettoDonDraper schreef: ↑9 september 2024, 18:59 Toch spijtig. Had een nieuwe zichtrekening aangemaakt en dit weekend eerst kleiner bedrag overgeschreven dat er nog niet op staat. En dan als het was toegekomen het volledige bedrag. Dus hopelijk staat dat eerste bedrag er tegen morgen op. Wat het andere bedrag betreft zal dus aan gewone tarieven zijn want je kan geen instantoverschrijving doen aan MeDirect. Als ik dit weekend meteen alles had overgeschreven was ik waarschijnlijk net op tijd. Maar 2,31 netto nog altijd beter dan veel anderen.
Dat hebben ze dan vandaag gewijzigd. Vorige week stond daar nog tot en met 14 september, nu hebben ze het ingekort tot en met 10 septemberTorro schreef: ↑9 september 2024, 16:08Het staat toch duidelijk bij hun tarieven. https://www.medirect.be/nl-be/sparen/termijnrekening/
Dat heb ik intussen ook gezien en het werd inderdaad pas later gewijzigd (na mijn vorige opmerking).jeff schreef: ↑9 september 2024, 21:11Dat hebben ze dan vandaag gewijzigd. Vorige week stond daar nog tot en met 14 september, nu hebben ze het ingekort tot en met 10 septemberTorro schreef: ↑9 september 2024, 16:08
Het staat toch duidelijk bij hun tarieven. https://www.medirect.be/nl-be/sparen/termijnrekening/
Spijtig genoeg staat het vrijgekomen bedrag dat ik daarvoor had willen gebruiken nog niet op mijn rekening en om het dan nog naar mijn MeDirect-rekening te krijgen, zal het al helemaal te laat zijn.
Hun 0,5% actie op de staatsbon loopt nog, dat brengt netto 2,43% op (komt overeen met 3,47% bruto), eigenlijk nog iets meer want die 0,5% krijg je in de loop van oktober al en kan dus ook nog 11 maand rendement opbrengen.Nefertari schreef: ↑10 september 2024, 10:47 Dat heb ik intussen ook gezien en het werd inderdaad pas later gewijzigd (na mijn vorige opmerking).
Spijtig genoeg staat het vrijgekomen bedrag dat ik daarvoor had willen gebruiken nog niet op mijn rekening en om het dan nog naar mijn MeDirect-rekening te krijgen, zal het al helemaal te laat zijn.
Dank voor de tip. Zat in dezelfde situatie, pas vandaag overgeschreven en dus net te laat. Het is nog altijd geen 2,52% netto, maar verschil al stuk kleiner, zeker als je 0,5% al volgende maand terug krijgt.vortex schreef: ↑10 september 2024, 11:01Hun 0,5% actie op de staatsbon loopt nog, dat brengt netto 2,43% op (komt overeen met 3,47% bruto), eigenlijk nog iets meer want die 0,5% krijg je in de loop van oktober al en kan dus ook nog 11 maand rendement opbrengen.Nefertari schreef: ↑10 september 2024, 10:47 Dat heb ik intussen ook gezien en het werd inderdaad pas later gewijzigd (na mijn vorige opmerking).
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
Heb hiervoor dus ingeschreven, maar tijdens de inschrijving wel nergens bevestiging gekregen van die 0,5%. De actie is volgens hun site wel nog altijd geldig. Iemand die hieromtrent recent contact heeft gehad met MeDirect en kan bevestigen dat dit gewoon door gaat?
-
- Newbie
- Contacteer:
Niet recent, maar een goede week geleden een vraag gesteld in de app aan MeDirect omtrent de staatsbon. Binnen de 24 uur antwoord gehad. Dus voor alle zekerheid eens naar hen sturen, zodat je bevestiging hebt?
Normaal gezien, als je aan alle voorwaarden voldoet, zal die 0,5 % op 15/10 uitbetaald worden.
Normaal gezien, als je aan alle voorwaarden voldoet, zal die 0,5 % op 15/10 uitbetaald worden.
Ondertussen contact opgenomen en bevestiging gekregen. Zeiden wel dat de bonus oktober of november ging worden uitbetaald.Garnaal_BE schreef: ↑12 september 2024, 07:50 Niet recent, maar een goede week geleden een vraag gesteld in de app aan MeDirect omtrent de staatsbon. Binnen de 24 uur antwoord gehad. Dus voor alle zekerheid eens naar hen sturen, zodat je bevestiging hebt?
Dank voor de tip, maar met mijn vrijgekomen geld van de staatsbon had ik elders al een termijnrekening geopend en ik was niet meer van plan om opnieuw een staatsbon te nemen.
Intussen ben ik er op het nippertje (10/09/24) toch nog in geslaagd om ook bij MeDirect wat spaargeld in een termijn van 6 maand aan 2.80% netto te steken.