Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Ervaringen met Keytrade
Misschien zijn je 7 mails gewoon nooit toegekomen om één of andere ongekende reden waar Keytrade ook niets aan kan doen.mockingbird schreef: ↑3 augustus 2024, 07:19 Ik probeer ondertussen al anderhalfjaar een rekening te sluiten. Als je belt zeggen ze formulier mailen met je id, dat doe je en dan krijg je gewoon nooit een antwoord ondanks 6(!) rappels. Ik ga een klacht indienen nu, hopelijk gebeurt er dan iets. Bar bar barslechte service.
Misschien eens nakijken of je de mails van en naar het juiste adres gestuurd hebt.
Misschien eens bellen om te vragen of ze je mails hebben ontvangen.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Je hebt bij keytrade ook een "klachten" e-mail; stuur daar eens een mail naar, zal snel in orde zijn.mockingbird schreef: ↑3 augustus 2024, 07:19 Ik probeer ondertussen al anderhalfjaar een rekening te sluiten. Als je belt zeggen ze formulier mailen met je id, dat doe je en dan krijg je gewoon nooit een antwoord ondanks 6(!) rappels. Ik ga een klacht indienen nu, hopelijk gebeurt er dan iets. Bar bar barslechte service.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Heb ik nu gedaan. Mails zijn toegekomen want heb auto reply gekregen, er gebeurt gewoon niks mee.voorheenCP1234 schreef: ↑3 augustus 2024, 15:15Je hebt bij keytrade ook een "klachten" e-mail; stuur daar eens een mail naar, zal snel in orde zijn.mockingbird schreef: ↑3 augustus 2024, 07:19 Ik probeer ondertussen al anderhalfjaar een rekening te sluiten. Als je belt zeggen ze formulier mailen met je id, dat doe je en dan krijg je gewoon nooit een antwoord ondanks 6(!) rappels. Ik ga een klacht indienen nu, hopelijk gebeurt er dan iets. Bar bar barslechte service.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Beetje grappig: "Keytrade Bank jaagt belegger(s) op stang na beursdip"
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240806_96223545
https://www.standaard.be/cnt/dmf20240806_96223545
Er zijn altijd en overal tevreden en niet tevreden gebruikers.
Het probleem is dat het steeds dezelfde zijn waar slechte ervaringen mee.
Bij de een loopt alles vlot is toch normaal zou men denken.
Deze schuiven het naar voor als het ideale.
Een ander heeft een onnozel probleem dat ze niet opgelost krijgen.
Een onnozel voorbeeldje het steeds maar vragen om kopie id kaart.
Een keer, twee keer, drie keer Hallo Keytrade nog altijd in het zelfde bedje ziek.
Men zou toch mogen aannemen dat een id kaart in een centraal systeem staat geregistreerd, bij Keytrade ook? of weten hun medewerkers waar alles te vinden is.
Dat was voor mij een reden om relatie te stoppen.
Het probleem is dat het steeds dezelfde zijn waar slechte ervaringen mee.
Bij de een loopt alles vlot is toch normaal zou men denken.
Deze schuiven het naar voor als het ideale.
Een ander heeft een onnozel probleem dat ze niet opgelost krijgen.
Een onnozel voorbeeldje het steeds maar vragen om kopie id kaart.
Een keer, twee keer, drie keer Hallo Keytrade nog altijd in het zelfde bedje ziek.
Men zou toch mogen aannemen dat een id kaart in een centraal systeem staat geregistreerd, bij Keytrade ook? of weten hun medewerkers waar alles te vinden is.
Estate Guru believer.
Ik ben al 18 jaar klant bij Keytrade.
Zeer weinig problemen gehad maar ik moet toegeven dat als je hun iets vraagt (2 keren in 18 jaar) dat het dan wel zeer traag verloopt.
Werken ook op ouderwetse manier, waarschijnlijk door hun link met Frankrijk.
Conclusie : zolang je niets nodig hebt loopt het zeer goed.
Als je wel regelmatig hulp nodig hebt dan zou ik meer naar een bank zoals KBC gaan.
Zeer weinig problemen gehad maar ik moet toegeven dat als je hun iets vraagt (2 keren in 18 jaar) dat het dan wel zeer traag verloopt.
Werken ook op ouderwetse manier, waarschijnlijk door hun link met Frankrijk.
Conclusie : zolang je niets nodig hebt loopt het zeer goed.
Als je wel regelmatig hulp nodig hebt dan zou ik meer naar een bank zoals KBC gaan.
Is dat niet iets dat Keytrade vraagt om zeker te zijn dat de vraag van de klant zelf komt ?platin schreef: ↑7 augustus 2024, 10:00 Een onnozel voorbeeldje het steeds maar vragen om kopie id kaart.
Geef me je identiteitskaart, dan kan ik zien dat jij het bent .. Of in dit geval een kopie van de kaart ?
Als het om een aanvraag via email gaat kunnen ze er moeilijk een terug sturen waarin ze vragen : stuur je PINcode even terug..
Bij BNP hebben ze daar een aparte PIN voor. Als je hen belt moet je die ingeven en daarna wordt je doorverbonden en ben je 'geidentificeerd'.
Als over hetzelfde dossier .......
Je terug dezelfde gegevens moet doorgeven.
Estate Guru believer.
Weet er iemand hoe je een bankkaart moet aanvragen bij keytrade voor een minderjarige?
Ik probeer het langs deze weg want Keytrade reageert op geen enkele mail (al 3 weken geleden verstuurd)
Ook telefonisch onbereikbaar.
Dank.
Ik probeer het langs deze weg want Keytrade reageert op geen enkele mail (al 3 weken geleden verstuurd)
Ook telefonisch onbereikbaar.
Dank.
-
- Newbie
- Contacteer:
gewoon als nieuwe klant aanmelden en dan onderweg in het aanmeldingproces aangeven dat het voor een minderjarige is.
heb ondertussen zo al voor m'n beide zonen een rekening (+ bankkaart) kunnen openen.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Als de minderjarige reeds klant is (jij volmachthouder) dan kan je dat doen door een pdf in te vullen. je kan dit document dan mailen naar blackhole@keytrade.com
https://www.keytradebank.be/files/docum ... nor_nl.pdf
Laatst gewijzigd door tuinder666 op 13 september 2024, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
heb je ondertussen als iets gehoord van Keytrade?mockingbird schreef: ↑3 augustus 2024, 21:11Heb ik nu gedaan. Mails zijn toegekomen want heb auto reply gekregen, er gebeurt gewoon niks mee.voorheenCP1234 schreef: ↑3 augustus 2024, 15:15
Je hebt bij keytrade ook een "klachten" e-mail; stuur daar eens een mail naar, zal snel in orde zijn.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Uiteindelijk opgelost via de klachtendienst. Jammer dat het tot daar moet komen en blij dat ik er vanaf bentuinder666 schreef: ↑13 september 2024, 09:09heb je ondertussen als iets gehoord van Keytrade?mockingbird schreef: ↑3 augustus 2024, 21:11
Heb ik nu gedaan. Mails zijn toegekomen want heb auto reply gekregen, er gebeurt gewoon niks mee.
Heb deze mail gekregen van Keytrade:
Beste klant,
Door onderbezetting als gevolg van ziekte valt ons contactcenter momenteel moeilijk te bereiken.
Wachttijden aan de telefoon lopen op. Daardoor sluipen er ook meer en meer berichten in onze mailbox. Kortom, onze medewerkers staan onder druk en komen letterlijk en figuurlijk handen tekort om uw vragen en herinnerings-e-mails snel te beantwoorden.
We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen en we hopen in tussentijd op uw begrip.
Het Keytrade Bank-team
Beste klant,
Door onderbezetting als gevolg van ziekte valt ons contactcenter momenteel moeilijk te bereiken.
Wachttijden aan de telefoon lopen op. Daardoor sluipen er ook meer en meer berichten in onze mailbox. Kortom, onze medewerkers staan onder druk en komen letterlijk en figuurlijk handen tekort om uw vragen en herinnerings-e-mails snel te beantwoorden.
We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen en we hopen in tussentijd op uw begrip.
Het Keytrade Bank-team
Niets nieuws. Altijd hetzelfde riedeltje daar.bartje schreef: ↑16 september 2024, 21:09 Heb deze mail gekregen van Keytrade:
Beste klant,
Het Keytrade Bank-team