Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Ervaringen met Keytrade
Blijkbaar mag ik nog blij zijn dat Keytrade hun fouten inzake getrouwheidsintresten en -periodes die ze bij mijn spaarrekeningen bij hen gemaakt hebben uiteindelijk begin dit jaar, twee en halve maand nadat ik ze bij hen gesignaleerd heb (en na meerdere herinneringen), toch nog hebben rechtgezet.
Het lijkt dat dit thans nog veel langer zal duren en misschien dat zij dit zelfs helemaal niet meer zullen bekijken en rechtzetten.
Blij ben ik daarom ook dat ik al mijn rekeningen bij Keytrade eerder dit jaar heb opgedoekt zodat ik gelijkaardige fratsen bij hen niet meer opnieuw hoef te ondervinden.
Het lijkt dat dit thans nog veel langer zal duren en misschien dat zij dit zelfs helemaal niet meer zullen bekijken en rechtzetten.
Blij ben ik daarom ook dat ik al mijn rekeningen bij Keytrade eerder dit jaar heb opgedoekt zodat ik gelijkaardige fratsen bij hen niet meer opnieuw hoef te ondervinden.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Bende amateurs.bartje schreef: ↑16 september 2024, 21:09 Heb deze mail gekregen van Keytrade:
Beste klant,
Door onderbezetting als gevolg van ziekte valt ons contactcenter momenteel moeilijk te bereiken.
Wachttijden aan de telefoon lopen op. Daardoor sluipen er ook meer en meer berichten in onze mailbox. Kortom, onze medewerkers staan onder druk en komen letterlijk en figuurlijk handen tekort om uw vragen en herinnerings-e-mails snel te beantwoorden.
We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen en we hopen in tussentijd op uw begrip.
Het Keytrade Bank-team
Wacht ook al weken op een antwoord, na drie pogingen om een probleem aan te kaarten bij mijn Keyplan via hun online contactplatform. Ze zijn duidelijk doof daar. Ik doe zelfs de moeite niet om uren aan de telefoon te gaan hangen.
Zoals iemand hier al eens aanhaalde, als er geen problemen zijn is Keytrade OK, als er wel iets misgaat of je hebt een vraag, bots je tegen een muur.
Zoals iemand hier al eens aanhaalde, als er geen problemen zijn is Keytrade OK, als er wel iets misgaat of je hebt een vraag, bots je tegen een muur.
Gewoon veel enseller doorsturen naar klachten en dan naar ombudsman.
Dit zal uw huidige probleem misschien niet sneller oplossen maar teveel klachten bij ombudsman is het enige wat hen gaat aanzetten om personeel aan te werven. Hetgeen ervoor zal zorgen dat toekomstige vragen sneller opgelost worden.
Dit zal uw huidige probleem misschien niet sneller oplossen maar teveel klachten bij ombudsman is het enige wat hen gaat aanzetten om personeel aan te werven. Hetgeen ervoor zal zorgen dat toekomstige vragen sneller opgelost worden.
-
- Full Member
- Contacteer:
Inderdaad, maar ik heb ook dezelfde ervaring met Santander toen ik klant wilde worden, reageren op geen enkele mail, en telefonisch al weken onbereikbaar. Bij Medirect heb ik deze ervaring helemaal niet, bij mail vlug reactie, en telefonisch al telkens kunnen bereiken, nooit langer of 3min moeten wachten.mouche schreef: ↑17 september 2024, 09:22 Wacht ook al weken op een antwoord, na drie pogingen om een probleem aan te kaarten bij mijn Keyplan via hun online contactplatform. Ze zijn duidelijk doof daar. Ik doe zelfs de moeite niet om uren aan de telefoon te gaan hangen.