Argenta gold
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Argenta gold
Hallo,
Momenteel hebben wij het Argenta gold pakket. Hiervoor betalen we maandelijks € 5,95
In het pakket zitten een aantal verzekeringen, zoals:
- Bijstand online veiligheid
- Online-aankoopverzekering
- Aankoopbescherming
- Ticketannulatieverzekering
- Reisverzekering
- Reisbijstand
- Verlengde garantie
Je krijgt er ook een golden kredietkaart bij.
Ik vroeg mij af of dit een degelijk pakket is (prijs/kwaliteit) of dat er betere alternatieven zijn. We nemen dit pakket vooral voor de extra verzekeringen, voordien hadden we silver (vanwege kredietkaart) maar omdat we voor 2 euro per maand extra al die verzekeringen kregen, zijn we overgeschakeld.
Dus vooral op zoek naar tips of ervaringen met gelijkaardige pakketten.. ik weet dat bijv. Keytrade een gratis platinum creditcard aanbiedt, maar dat ze heel streng zijn in de toekenning, en het niet echt transparant is aan welke criteria je moet voldoen..
Momenteel hebben wij het Argenta gold pakket. Hiervoor betalen we maandelijks € 5,95
In het pakket zitten een aantal verzekeringen, zoals:
- Bijstand online veiligheid
- Online-aankoopverzekering
- Aankoopbescherming
- Ticketannulatieverzekering
- Reisverzekering
- Reisbijstand
- Verlengde garantie
Je krijgt er ook een golden kredietkaart bij.
Ik vroeg mij af of dit een degelijk pakket is (prijs/kwaliteit) of dat er betere alternatieven zijn. We nemen dit pakket vooral voor de extra verzekeringen, voordien hadden we silver (vanwege kredietkaart) maar omdat we voor 2 euro per maand extra al die verzekeringen kregen, zijn we overgeschakeld.
Dus vooral op zoek naar tips of ervaringen met gelijkaardige pakketten.. ik weet dat bijv. Keytrade een gratis platinum creditcard aanbiedt, maar dat ze heel streng zijn in de toekenning, en het niet echt transparant is aan welke criteria je moet voldoen..