Base vast internet en tv via de kabel
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Base vast internet en tv via de kabel
Is je switch van Telenet of van een andere provider ?Stier schreef: ↑1 augustus 2024, 19:15 Base vast Internet besteld via Easyswitch.
Afspraak voor installatie was pas mogelijk na 3 weken.
Geen technieker gezien op datum van afspraak.
Gebeld naar de klantendienst.
Technieker ging me terug bellen.
SMS gekregen met nieuwe afspraak over 5 weken.
Wordt vervolgd.
Make Spaargids " Great Again ! "
Weet iemand of je van Telenet vast internet naar Base vast internet kan switchen zonder service onderbreking? (of zit je altijd enkele dagen zonder internet?)
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Je nieuwe provider zal je wellicht met plezier die vraag beantwoorden.
Serieus: Base is het "budget merk" van Telenet, in principe zou zo'n overstap zonder noemenswaardige service onderbreking moeten verlopen.
ik overweeg om van Telenet naar hey over te stappen maar ben ik dan mijn emailadressen van Telenet kwijt of kan ik die behouden
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Er is een wettelijke termijn waarin je ze al zeker kan behouden, nadien ben je ze normaal ook kwijt; trouwens de enige reden waarom ik nog niet weg ben bij Telenet ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Een Microsoft of google mail adres te simpel blijkbaar.voorheenCP1234 schreef: ↑19 augustus 2024, 00:11 trouwens de enige reden waarom ik nog niet weg ben bij Telenet ...
Belangrijke mail kan je steeds een backup van nemen of doorsturen naar ms of google.
Estate Guru believer.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Vorige week een vertegenwoordiger van proximus over de vloer gehad.
Gesprek was 10min gedaan toen ik vroeg welke snelheid hij me kon garanderen. Dit bleek 20Mb/s te zijn.
Daarna wel nog 10min gesproken over te toekomst met fiber aangezien telenet toch een groot monopolie heeft bij ons in de straat.
Gesprek was 10min gedaan toen ik vroeg welke snelheid hij me kon garanderen. Dit bleek 20Mb/s te zijn.
Daarna wel nog 10min gesproken over te toekomst met fiber aangezien telenet toch een groot monopolie heeft bij ons in de straat.
Ik heb hier de test gedaan met de std abonnement van Proximus : schommelt tussen 40 en 70Mbps wanneer hun abonnement duidelijk 100Mbps aankondigt.vliejsklak schreef: ↑19 september 2024, 14:11 Vorige week een vertegenwoordiger van proximus over de vloer gehad.
Trouwens hun std abonnementen zijn niet meer (of goed verstopt) te vinden op hun website, uitsluitend Fiber. Heb ook de indruk dat ze met de snelheid foefelen om u naar de fiber te trekken.
Andere goedkopere partijen gaan boven de 150Mbps standaard.
Bij VDSL hangt alles af hoe ver je van de wijkkast zit. Zit je daar in een straal van pakweg 200m zal je wel volle snelheid hebben, maar hoe verder van die wijkkast hoe trager het zal gaan. Dat zal bij fiber niet zo zijn, maar eerlijk: of je nu 150 Mbps download hebt of 1 Gbps download hebt. Dat verschil zullen de meesten totaal niet merken.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Dan stel ik voor dat we allemaal verhuizen naast een wijkkast . Nee, serieus, als Proximus 100Mbps aankondigt dan moet dat geldig zijn voor iedereen, zonder excuus.Vaganzza schreef: ↑19 september 2024, 14:56Bij VDSL hangt alles af hoe ver je van de wijkkast zit. Zit je daar in een straal van pakweg 200m zal je wel volle snelheid hebben, maar hoe verder van die wijkkast hoe trager het zal gaan. Dat zal bij fiber niet zo zijn, maar eerlijk: of je nu 150 Mbps download hebt of 1 Gbps download hebt. Dat verschil zullen de meesten totaal niet merken.
Ik heb hier wel een gamer die klaagt dat de lijn te traag is
-
- Full Member
- Contacteer:
Klopt niet. Bel zelf maar naar telenet helpdesk om te verifiëren. Heb familie die van telenet weg zijn en al jaren gewoon nog hun telenet mail gebruiken.voorheenCP1234 schreef: ↑19 augustus 2024, 00:11Er is een wettelijke termijn waarin je ze al zeker kan behouden, nadien ben je ze normaal ook kwijt; trouwens de enige reden waarom ik nog niet weg ben bij Telenet ...
https://www2.telenet.be/residential/nl/ ... pzeg.html
Je kan je Telenet-e-mailadres behouden na de stopzetting van je abonnement (geldig voor opzeg van internet vanaf 28/03/2020).
In het verleden had je maar 18 maanden toegang tot je oude e-mailadres van bijvoorbeeld Proximus of Telenet wanneer je wisselt van internetprovider. Nu kan je je oude e-mailadres onbeperkt behouden dankzij een nieuwe Belgische telecomwet. (Itdaily.be)