De Beurs vandaag part 2
TIP
Re: De Beurs vandaag part 2
En wanneer het gemiddelde 7% is zitten we vrij goed, ik zal me maar zacht uitdrukken hier…
Hier kan je lezen hoe (on)gewoon de bearmarkten van 2020 en 2022 waren.
https://yardeni.com/wp-content/uploads/ ... Tables.pdf
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
- Vincent2018
- Full Member
OMG European Banks’ Commercial Real Estate Exposures ‘Visibly Deteriorating,’ ECB Finds https://www.bloomberg.com/news/articles ... phx-latest
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
Mensen zijn op dat vlak ook een stuk volwassener geworden. De generatie die de dotcom-bubbel en de bankencrisis heeft meegemaakt, zou nu toch wijzer moeten zijn. Tegenwoordig is beleggen eenvoudiger dan ooit, met slechts één muisklik en allerlei ingebouwde automatiseringen. Dagelijks hoor je op de radio advertenties die mensen aansporen om de sprong te wagen, ondanks de risico’s. Op sociale media word je overspoeld met zogezegde beleggingsaanbiedingen – het is bijna niet meer te ontwijken.
Idd, we hebben vooral geleerd om niet naar anderen te kijken of luisteren en onze eigen verantwoordelijkheden te nemen.bryanv schreef: ↑Vandaag 08:26 Mensen zijn op dat vlak ook een stuk volwassener geworden. De generatie die de dotcom-bubbel en de bankencrisis heeft meegemaakt, zou nu toch wijzer moeten zijn. Tegenwoordig is beleggen eenvoudiger dan ooit, met slechts één muisklik en allerlei ingebouwde automatiseringen. Dagelijks hoor je op de radio advertenties die mensen aansporen om de sprong te wagen, ondanks de risico’s. Op sociale media word je overspoeld met zogezegde beleggingsaanbiedingen – het is bijna niet meer te ontwijken.
Maar ben niet zeker of dit beter lukt