Iemand die rekening gaat openen bij Keytrade?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Keytrade nieuwe 50 euro actie
Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom zou dit niet mogen openbaar gemaakt worden zonder akkoord van de betrokkene ? Wat jij iemand stuurt mag je altijd publiekelijk maken, dat van de tegenpartij niet maar daar deze niet eens je bericht heeft bekeken is er dus enkel uw bericht dat perfect openbaar zou kunnen gemaakt worden.
Dus neem ik aan dat je het gewoon uit persoonlijke overwegingen niet wil doen, verder niets of ben ik fout ?
En zoals ik al schreef, puur uit nieuwsgierigheid.
Make Spaargids " Great Again ! "
Eerst even dit: door familiale omstandigheden ontbreekt het mij aan tijd voor uitgebreide reacties.
Welk nut heeft het om met een forumlid een privéconversatie te houden, indien dit later openbaar wordt gemaakt?
Wat andere leden mij in PB sturen, hou ik voor mijzelf en ik verwacht omgekeerd hetzelfde.
Dit is een algemene beleefdheidsregel.voorheenCP1234 schreef: ↑9 oktober 2024, 00:31 Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom zou dit niet mogen openbaar gemaakt worden . . .
Welk nut heeft het om met een forumlid een privéconversatie te houden, indien dit later openbaar wordt gemaakt?
Wat andere leden mij in PB sturen, hou ik voor mijzelf en ik verwacht omgekeerd hetzelfde.
Remember: aan wie nog twijfelde. Het kan nog een dikke maand.
Alvast dank aan wie mijn code gebruikte.Nefertari schreef: ↑4 oktober 2024, 19:56 Voorwaarden:
-Open een rekening bij Keytrade Bank mét deze persoonlijke code;
-Doe dit vóór 01/12/24 (wacht best niet te lang zodat alles tijdig afgehandeld is);
-Stort binnen de 2 maanden minimaal 50 euro op je nieuwe rekening;
-De maand na de actieperiode (of na je storting) ontvang je de premie van 50 EUR op je Keytrade rekening.
-U en ik blijven anoniem voor mekaar.
Het is nog niet te laat (20 dagen/14 werkdagen) voor wie hiervoor ook interesse heeft.