Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Jullie linkse nitwits lopen al te huilen nog voor hij zijn valies in het witte huis heeft neergezet.Yaris schreef: ↑Vandaag 15:08 Je doet alsof hij niets verkeerd doet door aan idioten en halve gekken macht te geven. Die zullen namelijk beslissingen nemen. Grote kans dat dat verkeerde beslissingen zullen zijn en dat kan verregaande gevolgen hebben. Dus voor jou geeft dat niet, zolang alles maar democratisch verlopen is?
Gaan jullie al jullie hysterisch gehuil intrekken wanneer blijkt dat hij wel een goede president is en zorgt voor vrede, stabiliteit en economische groei.
Sedert zijn verkiezing zijn mijn aandelen in elk geval al fors gestegen.
Belgistan vinden jullie een betere democratie waar 30 procent van de kiezers op voorhand uitgesloten worden
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik zag even beterschap maar ondertussen is hij weer volledig in TDS-modus gegaan.
Ik zal hem nog wat meer op stang jagen
Tom Homan: toekomstig border czar
Marco Rubio: toekomstig United States Secretary of State
Matt Gaetz: toekomstig United States attorney general
Vivek Ramaswamy: moet tesamen met Elon Musk het DOGE gaan leiden.
And last but not least JD Vance: toekomstig vice-president. Hoe hij denkt over Navo-lidstaten die nog meer aan de vrijheid van meningsuiting willen prutsen
Geen politiek-correct geneuzel hier. Er staat ons geen dull moment te wachten
Onze woke-media gaat ook alvast weer in TDS-overdrive. Niet enkel in de VS maar ook in zowat gans de EU. Maar ik heb de indruk dat vooral de Vlaamse media volledig door het lint gaan. Zie hieronder het verschil in berichtgeving tussen een Nederlandse krant en een Vlaams vod:
Niet te doen. En al zijn genomineerden zijn sterke karakters. Voor hetzelfde geld rollen ze al vechtend over straat vooraleer Trump ingehuldigd is
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Er is een Vlaamse politica die denkt mee te kunnen surfen op het succes van Trump en Musk:
Maarre, het internet heeft een geheugen als een olifant:
Maarre, het internet heeft een geheugen als een olifant:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Inderdaad is er nogal wat verschil tussen de Delgische pers en de vrije pers.
Ja, met ons kameleon poppeke Rutten heb je vast geen Elon nodig.
Mevrouw Rutten was altijd al een van mijn favoriete politici.
Ja, die past wel bij je.