Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Ik kijk echt uit naar Trump II. Hij gaat de grootste Amerikaanse president ooit worden. Alle Amerikanen worden welvarend en gelukkig. Het worden gouden jaren. De VS gaan stralen op het wereldtoneel, de onbetwiste leider, politiek, economisch, militair, moreel en cultureel. Trump gaat zo goed zijn dat ze nooit meer een andere president willen. Ze maken hem president voor het leven. De Democraten gaan zich van hun eigen overbodigheid bewust worden en hun partij opheffen.
Beetje triestig hoor Yaris dat jij hele dagen wakker ligt van een president 6000 km van hier.
Ik zou toch eens naar de dokter gaan daarmee.
Je hebt namelijk last van een nieuwe psychische stoornis: Trumpfobie.
Ik zou toch eens naar de dokter gaan daarmee.
Je hebt namelijk last van een nieuwe psychische stoornis: Trumpfobie.
Een lichte verliefdheid veroorzaakt door het erotiserende karakter van de heer Donald is niets om de gezondheidszorg mee te belasten.
Ik heb gezegd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Euh, nieuw?
Hij had die TDS ook al tijdens Trump zijn eerste ambtstermijn.
Ondertussen heeft zijn voorganger nog een mooi afscheidsgeschenk achtergelaten:
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 21 november 2024, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik Trumpfobie? Nee hoor Kwakkie, ik ben dolenthousiast over Trump. Gebruikers zoals jij en CarpeNoctem hebben me doen inzien hoe verkeerd mijn oorspronkelijke scepsis was. Vergeet George Washington, Abraham Lincoln en Ronald Reagan. De grootste Amerikaanse president aller tijden begint op 20 januari aan zijn ambtstermijn. Ik heb al stickers besteld voor op mijn auto.
Kun je mij ook zo'n syicker opsturen?Yaris schreef: ↑Gisteren 17:30Ik Trumpfobie? Nee hoor Kwakkie, ik ben dolenthousiast over Trump. Gebruikers zoals jij en CarpeNoctem hebben me doen inzien hoe verkeerd mijn oorspronkelijke scepsis was. Vergeet George Washington, Abraham Lincoln en Ronald Reagan. De grootste Amerikaanse president aller tijden begint op 20 januari aan zijn ambtstermijn. Ik heb al stickers besteld voor op mijn auto.
Of nee, doe toch maar niet, want dan vind ik mijn auto met ingeslagen ruiten en kapot gestoken banden terug.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Veel kans dat "verdraagzaam links" zich iets minder verdraagzaam gedraagt dan ze beweren ...Finny10 schreef: ↑Gisteren 17:38Kun je mij ook zo'n syicker opsturen?Yaris schreef: ↑Gisteren 17:30
Ik Trumpfobie? Nee hoor Kwakkie, ik ben dolenthousiast over Trump. Gebruikers zoals jij en CarpeNoctem hebben me doen inzien hoe verkeerd mijn oorspronkelijke scepsis was. Vergeet George Washington, Abraham Lincoln en Ronald Reagan. De grootste Amerikaanse president aller tijden begint op 20 januari aan zijn ambtstermijn. Ik heb al stickers besteld voor op mijn auto.
Of nee, doe toch maar niet, want dan vind ik mijn auto met ingeslagen ruiten en kapot gestoken banden terug.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De gemiddelde inwoner van de armste staat (Mississippi) in de VS is nog rijker dan de gemiddelde Brit, Fransman of Italiaan.
Om dan nog te zwijgen over de levensduurte die in Mississippi een pak lager ligt
En het verschil wordt elk jaar groter:
Om dan nog te zwijgen over de levensduurte die in Mississippi een pak lager ligt
En het verschil wordt elk jaar groter:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Gemiddelde: lolCarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 17:24 De gemiddelde inwoner van de armste staat (Mississippi) in de VS is nog rijker dan de gemiddelde Brit, Fransman of Italiaan.
Zij die denken dat "Gdp per capita" hetzelfde is als rijkdom per inwoner: lol
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.