Markttiming is wel zinvol
TIP
Re: Markttiming is wel zinvol
Dat is n.m.m. heel logisch en niet in theorie.
50% is slechter dan het gemiddelde, 50% beter. Dit om het maar simpel te stellen.
Dus voor een heel aantal dat nu maar net onder het gemiddelde zit, moet het toch mogelijk zijn om met wat na denken en je er in te verdiepen, boven het gemiddelde uit te komen.
Idem dito zullen een aantal die beginnersgeluk hebben gehad, maar verder er geen tijd aan besteden, drastisch onder het gemiddelde zakken.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
+1Divi schreef: ↑Gisteren 16:46Vanwaar dat charme-offensief,Alfonds ?AlFonds schreef: ↑Gisteren 14:15 Sceptisch of zelfs extreem sceptisch daar kan ik best mee leven. Zo kan ik misschien nog iets bijleren.
Maar er zijn er die eerst beginnen te schelden of commentaar leveren en dan blijk geven dat ze de tekst maar amper gelezen hebben.
Ik geef iedereen de raad om ons voorbeeld eens te volgen of uit te proberen. Dan zal blijken dat men veel onwaarheden heeft geleerd of gehoord. Vele heilige huisjes die instorten.
Terug iets in je schild aan het voeren? Vergeet niet, er dwalen hier nog ouwe rotten rond op het forum. Die uw fratsen met uw vorige website "Mijn kapitaal" nog niet vergeten zijn. De velen die door uw toedoen een "mixer"destijds aangekocht hebben bij Medirect en er (veel) geld mee verloren hebben,zullen me dankbaar zijn voor deze post.
Dus bij deze aan iedereen de raad om het voorbeeld van deze charlatan absoluut NIET te volgen of uit te proberen !
Make Spaargids " Great Again ! "
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Zoals je zelf nog wel zal weten van toenertijd was dat één van de vele gebreken van hun zogezegde systeem. Het bleef maar on "hold" staan terwijl men zo veel geld niet liet opbrengen om dan te constateren dat ze het systeem hadden veranderd en dat je ineens ( bijna miraculeus ) wel mocht kopen ...karine schreef: ↑Gisteren 19:10Het gaat ook niet over jouw persoonlijk maar over mensen die nog niet op pensioen zijn en die wel met hun cash aan de zijlijn blijven en blijven staan zoals ik zelf heb meegemaakt. En die bedragen kunnen snel aardig oplopen.AlFonds schreef: ↑Gisteren 18:14 Misschien wist je dat nog niet ? Ik ben al zowat 12 jaar met pensioen : zoveel cash komt er dan niet meer vrij elke maand.
Door het feit dat ik al wat jaren op de teller staan heb, volg ik sinds een jaar of 2 nog maar zo'n 200 fondsen en trackers en geen 1200 zoals vroeger.
Als die man vroeger in de tijd was geboren had hij wonderelixirs verkocht ...
Make Spaargids " Great Again ! "