ETF Portefeuille
TIP
Re: ETF Portefeuille
Zijn die 2 niet heel overlappend? De amundi lage kosten
-
- Newbie
- Contacteer:
Om terug te keren naar de originele post. Ik heb mijn portefeuille aangepast met small cap en emergine erbij.
Veel overlap maar toch ook kleinere bedrijven en de niet ontwikkelde landen erbij. Zie foto van spaarplan.
Reacties zijn welkom.
Veel overlap maar toch ook kleinere bedrijven en de niet ontwikkelde landen erbij. Zie foto van spaarplan.
Reacties zijn welkom.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Als je het steeds met zulke kleine bedragen doet, dan heb je relatief erg hoge aan- en verkoopkosten.
-
- Newbie
- Contacteer:
Dit zien er enkel de kosten van de etf uit. Dus bv 0.12% voor iwda. Bij s&p 500 wel 1.32%. Orders zijn zero orders dus ik denk geen transactie kost.
Omdat men na een onderhandelde vredes-situatie langs beide zijden opnieuw zal moeten bewapenen. Enerzijds teneinde de kapotgeschoten pantservoertuigen en luchtvaartuigen te vervangen, maar tevens om de tegenpartij te overtuigen geen nieuw conflict te initiëren.
Ik heb gezegd.
Iemand in het bezit van dividend etf's zoals bv Vanguard FTSE All-World High Dvd Yield UCITS ETF ?
Het risico is toch meer afgedekt door de hogere jaarlijkse binnenkomende dividenden die herbelegd worden.
Het risico is toch meer afgedekt door de hogere jaarlijkse binnenkomende dividenden die herbelegd worden.
Waarom S&P 500, Nasdaq en Developed World index kopen? Je hebt veel overlap.christophe78 schreef: ↑10 november 2024, 13:39 Om terug te keren naar de originele post. Ik heb mijn portefeuille aangepast met small cap en emergine erbij.
Reacties zijn welkom.
Heb je de resultaten van 2020 vergeleken met bvb Vrwl/vwce
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Niet goed maar in 2022 net tegengesteld.
VWCE -13,5%, dividend etf 0,2%.
Het gaat me ook niet specifiek om deze etf maar het principe wanneer de koersen dalen de sterke dividendhouders mooi blijven uitbetalen.
Maar een hoog dividend doet de koers van het aandeel bij uitbetaling toch evenveel verminderen? Bovendien heb je inhouding van de RV in het land van herkomst, dus zelfs bij herbelegging verlies je eraan.
Daarom mijn vraag dus Wat is het verschil in totaliteit? Is de Ter ook niet iets hoger?