Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Bill Maher, linkse Democraat is terecht kwaad op die linkse wokers die mogelijk de Democraten het presidentschap hebben gekost:mver schreef: ↑Gisteren 14:37Hilarisch ook hoe meer en meer blijkt dat de zware wokers, van wie de hele bestaansreden is dat "ze mee zijn", dat ze "het licht zien", zo ongeveer door iedereen uitgespuwd worden onderhand, rechts, centrum en het grootste deel van de mensen die links stemmen . En nog niet doorhebben dat zij de aberratie zijn en "hun zaak" meer kwaad dan goed doen . Terwijl de meeste westerse mensen het met de grond van de zaak wel eens zijn/waren .
Aanstellerij voor gevorderden van mensen die weinig om handen hebben, lijkt mij, die wokers . Bremtrol ten voeten uit quoi.
It's amazing how an election loss, even as big as this one, still doesn't put a dent in the thinking that lost it.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
America first, volgens Trump.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 10:54
Een goeie vraag. Het is ook altijd in mijn hoofd blijven hangen. Het herinnert aan onbezorgder tijden, toen de overheid nog niet alles verbood dat al eens tot calamiteiten kon leiden.
Het zal wel aan mij liggen maar bij mij roept het associaties op met Monica Bellucci die op de trein stapt in Malena
Goedemorgen, Monica
Als zij nu eens zou opkomen voor de Democraten dan had Trump geen schijn van kans
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ja, had ik ook gezien . Twitter/X is super interessant. Geen wonder dat de regimepers er de pest aan heeft .CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 21:08Bill Maher, linkse Democraat is terecht kwaad op die linkse wokers die mogelijk de Democraten het presidentschap hebben gekost:mver schreef: ↑Gisteren 14:37Hilarisch ook hoe meer en meer blijkt dat de zware wokers, van wie de hele bestaansreden is dat "ze mee zijn", dat ze "het licht zien", zo ongeveer door iedereen uitgespuwd worden onderhand, rechts, centrum en het grootste deel van de mensen die links stemmen . En nog niet doorhebben dat zij de aberratie zijn en "hun zaak" meer kwaad dan goed doen . Terwijl de meeste westerse mensen het met de grond van de zaak wel eens zijn/waren .
Aanstellerij voor gevorderden van mensen die weinig om handen hebben, lijkt mij, die wokers . Bremtrol ten voeten uit quoi.
It's amazing how an election loss, even as big as this one, still doesn't put a dent in the thinking that lost it.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Verenigde Staten lopen economisch steeds verder uit op kwetsbaar EuropaCarpeNoctem schreef: ↑21 november 2024, 17:24De gemiddelde inwoner van de armste staat (Mississippi) in de VS is nog rijker dan de gemiddelde Brit, Fransman of Italiaan.
De Amerikaanse economie rijdt Europa uit de wielen. Gebrek aan dynamisme, te lage productiviteit, ondermaatse groei en versnippering ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.