Ervaring met Belgian Trading Academie
TIP
Re: Ervaring met Belgian Trading Academie
Een nieuw account met een 5 sterren review? Ahum
En die krijg je als je betaald hebt.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Nee maar wel zij eigen leugens ...Finny10 schreef: ↑Gisteren 16:22Jij gelooft waarschijnlijk ook nog in Sinterklaas.Stevos schreef: ↑Gisteren 15:03 Is 100% legit. Cursus is van topmateriaal en niet duur. Live Trading sessies zijn van de hoogste kwaliteit. Ik kan het alleen maar aanraden en je kan GRATIS enkele live trading sessies meevolgen dus je kan het zelfs kosteloos proberen. Ze zijn ook wel degelijk gesubsidieerd om hun cursus te vertalen en internationaal aan te bieden. Dit kan je online terugvinden op de website van de Vlaamse overheid.
Make Spaargids " Great Again ! "
Probeer het dan toch gewoon?
Ze geven 14 dagen geld terug garantie dus wat kan je verliezen?
In die Discord zit meer dan 300 man en dat kan je zelf controleren dus al deze speculaties slaan echt op niets.
Ze geven 14 dagen geld terug garantie dus wat kan je verliezen?
In die Discord zit meer dan 300 man en dat kan je zelf controleren dus al deze speculaties slaan echt op niets.
Sihame El Kaouakibi kreeg ook subsidie voor "Lets go Urban".Stevos schreef: ↑Gisteren 15:03 Is 100% legit. Cursus is van topmateriaal en niet duur. Live Trading sessies zijn van de hoogste kwaliteit. Ik kan het alleen maar aanraden en je kan GRATIS enkele live trading sessies meevolgen dus je kan het zelfs kosteloos proberen. Ze zijn ook wel degelijk gesubsidieerd om hun cursus te vertalen en internationaal aan te bieden. Dit kan je online terugvinden op de website van de Vlaamse overheid.
De afloop kennen we allemaal.
En die mooie politiekers betaalden haar ook nog eens flink om lid van VLD te worden!
Blijkbaar al de (--KNIP--) onbesproken, de overlopers buiten beschouwing gelaten natuurlijk.(natuurlijk al wie zijn kar keert (naar de --KNIP--) allemaal recht in hun schoenen.
Old stories is hun dada.
Ja en dit op een spaarforum.(hopelijk leesbaar voor onze --KNIP--)
Estate Guru believer.
Ik heb de fysieke cursus (Futures) gevolgd in Oktober, heb al jaren goede ervaringen met swingtraden en ik dacht, waarom niet op de front-linies eens kijken. Futures dus.
Ik moet eerlijk toegeven dat als je daadwerkelijk enkel de setups neemt die geldig zijn volgens hun systeem de win-rate dan belachelijk hoog ligt (in vergelijking met swingtraden)
Nu.. Betekent dit dat jij of iemand anders baat zal hebben bij deze cursus?
Niet exact, het klopt namelijk nog steeds dat merendeel van alle daytraders verlieslatend is, dat zijn vaak mensen die:
1. Geen discipline hebben om 100% hun eigen regels te volgen.
2. Emotioneel worden van geld dreigen te winnen of te verliezen en dan vervolgens targets gaan verplaatsen, Stop-loss verplaatsen, vroegtijdig sluiten, revengetraden etc.
3. Zich niet verder verdiepen in wat traden nu eigenlijk inhoud en welke mindset daarbij thuis hoort.
4. Hun trades niet analyseren / een journaling systeem hebben om binnen hun eigen trades belangerijke patronen te gaan herkennen over hun winst en verlies.
5. Niet kunnen stoppen na een verlies, verlies proberen terug winnen.
6. Niet kunnen stoppen na winst, position size gaan verhogen omdat de win rate heel hoog ligt om dan met veel emotie een account op te blazen.
7. Gokverslaving gevoelig zijn.
Traden is een weerspiegeling van jouw eigen persoonlijk in de markt gemengd met de persoonlijkheden van elke andere participant op dat moment uitgedrukt in price action. Voor de meeste mensen (inclusief mezelf) houdt dit in dat je 1 of meerdere persoonlijkheidsveranderingen zal moeten ondergaan om een constistently profitable trader te zijn en blijven.
For what it's worth:
Cursus is heel solid. Probeer gewoon te beseffen dat het psychologisch luik van traden minstens even berlangerijk is als je consistent winstgevend wilt zijn. Je moet traden als topsport beschouwen, en zeker als het gaat over futures daytraden. Daar moet je scherp genoeg zijn om de opportunity flow te herkennen, verstandig genoeg om de setups te zien, geduldig genoeg om op die setups te wachten en mentaal weerbaar genoeg om de trade zijn ding te laten doen ook al gaat de prijs naar jouw stop-loss.
Een groot deel van iedereen die zo een cursus volgt zal niet de mentale fortitude hebben om zichzelf in de hand te houden tijdens het traden .
M.v.g.
PS: Het lijkt me sterk dat de Sr. members hier op spaargids enige kennis over traden zouden hebben. Dat zou al duidelijk moeten zijn als je de reacties hier leest. Eigenlijk zat daar niets nuttig bij, ik heb een account gemaakt omdat ik zelf in der tijd ook twijfelde om deze cursus te volgen. Voor mij was het 100% de juiste beslissing.
Ze bieden ook een cursus voor aandelen aan en een signal service voor aandelen. Daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee binnen BTA dus kan daar ook niets goed of slecht over zeggen.
Ik moet eerlijk toegeven dat als je daadwerkelijk enkel de setups neemt die geldig zijn volgens hun systeem de win-rate dan belachelijk hoog ligt (in vergelijking met swingtraden)
Nu.. Betekent dit dat jij of iemand anders baat zal hebben bij deze cursus?
Niet exact, het klopt namelijk nog steeds dat merendeel van alle daytraders verlieslatend is, dat zijn vaak mensen die:
1. Geen discipline hebben om 100% hun eigen regels te volgen.
2. Emotioneel worden van geld dreigen te winnen of te verliezen en dan vervolgens targets gaan verplaatsen, Stop-loss verplaatsen, vroegtijdig sluiten, revengetraden etc.
3. Zich niet verder verdiepen in wat traden nu eigenlijk inhoud en welke mindset daarbij thuis hoort.
4. Hun trades niet analyseren / een journaling systeem hebben om binnen hun eigen trades belangerijke patronen te gaan herkennen over hun winst en verlies.
5. Niet kunnen stoppen na een verlies, verlies proberen terug winnen.
6. Niet kunnen stoppen na winst, position size gaan verhogen omdat de win rate heel hoog ligt om dan met veel emotie een account op te blazen.
7. Gokverslaving gevoelig zijn.
Traden is een weerspiegeling van jouw eigen persoonlijk in de markt gemengd met de persoonlijkheden van elke andere participant op dat moment uitgedrukt in price action. Voor de meeste mensen (inclusief mezelf) houdt dit in dat je 1 of meerdere persoonlijkheidsveranderingen zal moeten ondergaan om een constistently profitable trader te zijn en blijven.
For what it's worth:
Cursus is heel solid. Probeer gewoon te beseffen dat het psychologisch luik van traden minstens even berlangerijk is als je consistent winstgevend wilt zijn. Je moet traden als topsport beschouwen, en zeker als het gaat over futures daytraden. Daar moet je scherp genoeg zijn om de opportunity flow te herkennen, verstandig genoeg om de setups te zien, geduldig genoeg om op die setups te wachten en mentaal weerbaar genoeg om de trade zijn ding te laten doen ook al gaat de prijs naar jouw stop-loss.
Een groot deel van iedereen die zo een cursus volgt zal niet de mentale fortitude hebben om zichzelf in de hand te houden tijdens het traden .
M.v.g.
PS: Het lijkt me sterk dat de Sr. members hier op spaargids enige kennis over traden zouden hebben. Dat zou al duidelijk moeten zijn als je de reacties hier leest. Eigenlijk zat daar niets nuttig bij, ik heb een account gemaakt omdat ik zelf in der tijd ook twijfelde om deze cursus te volgen. Voor mij was het 100% de juiste beslissing.
Ze bieden ook een cursus voor aandelen aan en een signal service voor aandelen. Daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee binnen BTA dus kan daar ook niets goed of slecht over zeggen.
Met welke reden verkoopt men nog cursussen als men een systeem heeft waarmee men meer verdient dan een maandloon? Het zal vast uit menslievendheid zijn.
U moest zich schamen, dergelijk bedrog te verkopen!
U moest zich schamen, dergelijk bedrog te verkopen!
Ik heb gezegd.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Onze Timo lijkt echt een doodgewone kerel, zeker geen verkoper, die hier zijn mooi verhaal komt doen ...
Nu heb ik een hekel aan geweld, maar als er nu één soort personen , buiten pedofielen dan, zijn waar ik met plezier op zou kloppen zijn het al die klootzakken van oplichters die mensen ( vaak al mensen die het moeilijk hebben en een uitweg zoeken ) op elke mogelijke manier hun geld willen ontfutselen
Zum kotsen !
Nu heb ik een hekel aan geweld, maar als er nu één soort personen , buiten pedofielen dan, zijn waar ik met plezier op zou kloppen zijn het al die klootzakken van oplichters die mensen ( vaak al mensen die het moeilijk hebben en een uitweg zoeken ) op elke mogelijke manier hun geld willen ontfutselen
Zum kotsen !
Make Spaargids " Great Again ! "
Is Timo Gert Rousseau die nog wat slachtoffers zoekt?