Haalbaarheid hypothecaire lening
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Haalbaarheid hypothecaire lening
Hoi, we hebben officiële bod getekend afgelopen week, nu afwachten op de antwoord van de bank. Ik wou de haalbaarheid nog is vragen. Ik heb momenteel huurinkomsten van 10100€ van 12 huurders. Ik krijg zelf een invaliditeitsuitkering van 2100€. Mijn vrouw heeft geen inkomen. We hebben een lening aangevraagd van 650 000€. Als alles oké is kan ik mijn eigen woning met handelspand ook verhuren voor 3000€ +/-. Dus totale huuropbrengst 13100€ + mijn uitkering komt op 15200€. Ik heb momenteel vast hypotheek aflossing van 4850€. Voor 650000€ moet ik maandelijks 3500€ betalen/25 jaar. Deze komt totaal op 8350€ per maand vast aflossing.
Is deze haalbaar voor ervaren mensen onder jullie?
Alvast bedankt voor de tips!
Re: Haalbaarheid hypothecaire lening
Maakt het wat uit? Je hebt toch al getekend zeg je.Jeroenregeersx schreef: ↑Gisteren 23:54 Hoi, we hebben officiële bod getekend afgelopen week, nu afwachten op de antwoord van de bank. Ik wou de haalbaarheid nog is vragen. Ik heb momenteel huurinkomsten van 10100€ van 12 huurders. Ik krijg zelf een invaliditeitsuitkering van 2100€. Mijn vrouw heeft geen inkomen. We hebben een lening aangevraagd van 650 000€. Als alles oké is kan ik mijn eigen woning met handelspand ook verhuren voor 3000€ +/-. Dus totale huuropbrengst 13100€ + mijn uitkering komt op 15200€. Ik heb momenteel vast hypotheek aflossing van 4850€. Voor 650000€ moet ik maandelijks 3500€ betalen/25 jaar. Deze komt totaal op 8350€ per maand vast aflossing.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
onder opschortende voorwaarden van toekenning lening v/d bankFinny10 schreef: ↑Vandaag 00:02Maakt het wat uit? Je hebt toch al getekend zeg je.Jeroenregeersx schreef: ↑Gisteren 23:54 Hoi, we hebben officiële bod getekend afgelopen week, nu afwachten op de antwoord van de bank. Ik wou de haalbaarheid nog is vragen. Ik heb momenteel huurinkomsten van 10100€ van 12 huurders. Ik krijg zelf een invaliditeitsuitkering van 2100€. Mijn vrouw heeft geen inkomen. We hebben een lening aangevraagd van 650 000€. Als alles oké is kan ik mijn eigen woning met handelspand ook verhuren voor 3000€ +/-. Dus totale huuropbrengst 13100€ + mijn uitkering komt op 15200€. Ik heb momenteel vast hypotheek aflossing van 4850€. Voor 650000€ moet ik maandelijks 3500€ betalen/25 jaar. Deze komt totaal op 8350€ per maand vast aflossing.
Iemand die 12 + 1 huurders heeft, zou toch ook wel mogen weten hoeveel middelen zij maandelijks nodig hebben om (comfortabel) te leven.
Gezien opbouw vastgoed, invaliditeit en vrouw die niet meer werkt, vermoed ik dat jullie geen dertigers of veertigers meer zijn.
Indien het niet meer zou lukken, kan je steeds 1 à 2 panden verkopen...
Gezien opbouw vastgoed, invaliditeit en vrouw die niet meer werkt, vermoed ik dat jullie geen dertigers of veertigers meer zijn.
Indien het niet meer zou lukken, kan je steeds 1 à 2 panden verkopen...
En als ze 50+ zijn, kunnen ze dan nog een lening voor 25 jaar aangaan?
Een handelspand verhuren lijkt me heden ten dage ook geen 'vast inkomen' meer.
Je bent invalide, dus alle onderhoud en herstellingen moeten door derden gebeuren. Is deze situatie wel ok?
Sta me toe om dit een apart, eerste topic te noemen.
Een handelspand verhuren lijkt me heden ten dage ook geen 'vast inkomen' meer.
Je bent invalide, dus alle onderhoud en herstellingen moeten door derden gebeuren. Is deze situatie wel ok?
Sta me toe om dit een apart, eerste topic te noemen.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
2 prachtige voorbeelden in dit topic die zeker en vast weer wat discussies konden doen oplaaien met deze onzin ...
1/ het prachtige voorbeeld van de hangmat profiteur die meer dan 10 000 aan huurinkomsten heeft maar toch ook nog een uitkering trekt
2/ iemand die al zo'n portfolio heeft en dan hier zo'n domme vragen komt stellen ...
1/ het prachtige voorbeeld van de hangmat profiteur die meer dan 10 000 aan huurinkomsten heeft maar toch ook nog een uitkering trekt
2/ iemand die al zo'n portfolio heeft en dan hier zo'n domme vragen komt stellen ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Jij zegt hier exact wat mijn 2 gevoelens waren toen ik het las deze ochtend.voorheenCP1234 schreef: ↑Vandaag 18:33 2 prachtige voorbeelden in dit topic die zeker en vast weer wat discussies konden doen oplaaien met deze onzin ...
Wou niet direct reageren , het even zien evolueren van TS .
Want op den duur geraakt hier elk topic in een links-rechts discussie ….
+1KV schreef: ↑Vandaag 19:00+1voorheenCP1234 schreef: ↑Vandaag 18:33 2 prachtige voorbeelden in dit topic die zeker en vast weer wat discussies konden doen oplaaien met deze onzin ...
Jij zegt hier exact wat mijn 2 gevoelens waren toen ik het las deze ochtend.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Het wordt pas een links-rechts discussie als iemand zegt dat iemand die 10 000/ maand opstrijkt aan inkomsten ook nog recht heeft op een uitkering.KV schreef: ↑Vandaag 19:00Jij zegt hier exact wat mijn 2 gevoelens waren toen ik het las deze ochtend.voorheenCP1234 schreef: ↑Vandaag 18:33 2 prachtige voorbeelden in dit topic die zeker en vast weer wat discussies konden doen oplaaien met deze onzin ...
Ik vind dat behoevende mensen recht hebben op een uitkering, als Marc Coecke morgen ne voetbal tegen zijn smoelwerk krijgt en niet meer kan werken vind ik niet dat hij daar recht op heeft. Uitkeringen betaalt door de staat, zijnde elke werkende mens, moeten enkel gaan naar wie daar 1- 100% recht op heeft en 2- daar ook niet zonder kan.
Prins Laurent denkt daar trouwens anders over ...; net als Bremtrol
Make Spaargids " Great Again ! "
En het is door zo'n profiteurs dat behoevende mensen middelen ontzegd worden of op wachtlijsten komen te staan. Met dergelijk inkomen uit vastgoed nog een uitkering opstrijken vind ik degoutant.
En inderdaad dan nog zonder schaamte hier domme vragen komen stellen.
En inderdaad dan nog zonder schaamte hier domme vragen komen stellen.