Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Een, imho lelijke, elektrische 5-reeks van BMW voor 92k euro is idd belachelijk duur. Dat model, op diesel/benzine/LPG verkocht vroeger als zoete broodjes. Nu is het een miskleun van jewelste daar in het zuiden van Duitsland. Geen idee waar die jongens en meisjes hun verwachtingen op gebaseerd hebben.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Op de Europese "Green Deal" waardat ze één ding vergeten waren, consumenten en de wil van hypocriete regel-politiekers is niet hetzelfde !pukkie007 schreef: ↑Vandaag 18:00 Een, imho lelijke, elektrische 5-reeks van BMW voor 92k euro is idd belachelijk duur. Dat model, op diesel/benzine/LPG verkocht vroeger als zoete broodjes. Nu is het een miskleun van jewelste daar in het zuiden van Duitsland. Geen idee waar die jongens en meisjes hun verwachtingen op gebaseerd hebben.
Dit heeft Duitsland al heel veel gekost en dit is nog maar het begin. En als Duitsland begint te vallen, volgen wij erna.
En te zeggen dat iedereen zich maar aan het blindstaren is op Trump, terwijl niemand ziet dat de EU politiekers Europa reeds gedoemd hebben !
Make Spaargids " Great Again ! "
Laadpalen zijn er genoeg maar ze zijn te duur. Meer dan 60 cent/kwh tegenover 26 cent/kwh aan het stopcontact in mijn garage. 92k voor een gewone Bmw ev is schandalig duur. Mijn vergelijkbare Spring (ook met 4 wielen) is veel goedkoper.
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
1- laadpalen zijn er nog niet genoeg voor het huidige marginale percentage van EV's op de wegen, wat als we dat naar 100% gaan trekken, wat dan ?
( om dan nog maar te zwijgen waar de stroom vandaan moet komen, of gaan ze op Zaventem verplicht al de vliegtuigen aan de grond houden met ronkende motoren om " groene" stroom te leveren ... )
2- je hebt gelijk dat de prijs die ze vragen, vaak, overdreven duur is aan laadpalen
3- buiten je Roemeense made in China vervuiler zijn er nog niet echt veel betaalbare opties, zeker voor gezinnen met kinderen die meer dan 1 wagen nodig hebben
Ik heb nog een E39 op lpg gehad. Tot nog toe de beste auto die ik ooit gehad heb. Zalige zes in lijn.pukkie007 schreef: ↑Vandaag 18:00 Een, imho lelijke, elektrische 5-reeks van BMW voor 92k euro is idd belachelijk duur. Dat model, op diesel/benzine/LPG verkocht vroeger als zoete broodjes. Nu is het een miskleun van jewelste daar in het zuiden van Duitsland. Geen idee waar die jongens en meisjes hun verwachtingen op gebaseerd hebben.
Ik had hem beter nooit verkocht.
Een E39 op LPG is idd van een ander kaliber en niveau dan die i4 en i5 die ze nu aanbieden. Wat kwam er na die E39, Kwakkie?
Een E93 cabrio. Er is wel veel aan veranderd maar allemaal BMW gear. Verlagingset, BMW individual interieur en velgen, m sportbumpers, enz.
Die heb ik trouwens nog steeds, is mijn fun auto. Die doe ik nooit weg.
Die heb ik trouwens nog steeds, is mijn fun auto. Die doe ik nooit weg.
Laatst gewijzigd door Kwakkie op 26 november 2024, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat zijn sportbumpers ? Voetgangervriendelijke stootkussens neem ik aan?
- voorheenCP1234
- Sr. Member
- Contacteer:
Vraag is aan Kwakkie dat die U voor de "sport" "bumpt," dan weet je het direct ...
Trollen zijn toch geen watjes dacht ik ...
Haha, het is maar door de trol te quoten dat zijn zever voor mij tevoorschijn komt. Staat op mijn negeerlijst.