Axa overgang naar crelan.
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Axa overgang naar crelan.
Misschien werken hun servers zo slecht (overbelast) dat de update van de selfbank automaat in je kantoor er niet doorkomt ?
Misschien heeft dat systeem ook een time-out of aantal maximum pogingen eer het afhaakt. Misschien volgt er later op de dag (eventueel 's nachts) een update ?
Een knoeiboel wordt stilaan de regel zo te zien: nu Crelan, na Telenet, Fluvius....
Dat kunnen ze toch gemakkelijk betalen met een klein stukje van de winst die de fusie gaat opleveren ?
Enne, 60 man (in je voorbeeld) in een helpdesk ? Ik denk dat je een beetje dagdroomt hoor. Een stuk of vijf zal wel dichter bij de waarheid zitten zeker ?
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Een fusie die al jaren gepland is zou men toch een ietsje beter hebben kunnen voorbereiden ...
Ik ken persoonlijk een nu ex-Axa bankier, die man heeft er dik spijt van dat hij niet is uitgestapt; de integratie zou kennelijk een ramp zijn volgens hem en de ontevredenheid van de klanten ( zeker ex-Axa ) abnormaal hoog ..
Ik ken persoonlijk een nu ex-Axa bankier, die man heeft er dik spijt van dat hij niet is uitgestapt; de integratie zou kennelijk een ramp zijn volgens hem en de ontevredenheid van de klanten ( zeker ex-Axa ) abnormaal hoog ..
Make Spaargids " Great Again ! "
Zijn dit geen vijgen na Pasen waar je over begint ? Je antwoordt op mijn bericht van 11 juni en de situatie die er toen was.. En die nu voorbij is. Of had jij nog een probleem ?
Ik zie hen geen 50.000 klanten (op 1 miljoen) te woord te staan met 5 mensen. Dat is simpele wiskunde.
Je zou denken dat na enkele maanden de problemen opgelost zijn...
- Een overschrijving van Crelan naar Bolero? Al 2 weken onderweg.
- Storten op pensioensparen? Onmogelijk.
- Beleggen via bestaande effectenrekening? Contacteer uw agent.
- Agent gecontacteerd omwille van geen beleggingen kunnen doen... Snapt niet wat je bedoelt.
Intussen zijn we weer enkele maanden verder en is het nog steeds onmogelijk om online te beleggen.NVSTR schreef: ↑6 september 2024, 22:05 Je zou denken dat na enkele maanden de problemen opgelost zijn...
- Een overschrijving van Crelan naar Bolero? Al 2 weken onderweg.
- Storten op pensioensparen? Onmogelijk.
- Beleggen via bestaande effectenrekening? Contacteer uw agent.
Kortom, hopeloos!
- Agent gecontacteerd omwille van geen beleggingen kunnen doen... Snapt niet wat je bedoelt.
Of het pensioensparen intussen werkt weet ik niet en is ook niet meer relevant aangezien ik daarvoor intussen naar Argenta ben overgestapt. Voor bedrijfs- en effectenrekeningen zoek ik nog een oplossing maar de kosten lijken overal niet gering.