Woedend op onze bank BNP Paribas Fortis
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Woedend op onze bank BNP Paribas Fortis
Bijstand online veiligheidvoorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 21:39welke extra verzekering heb jij voor je debetkaart met je betalende zichtrekening bij argenta tov mijn gratis zichtrekening bij argenta ?
en voor een gratis kredietkaart kan je beter bij Keytrade zijn, hun golden heeft een mooi verzekeringspakket en als je geluk hebt kan je de platinum krijgen zoals ik en heb je een heel mooi gratis pakket
Online-aankoopverzekering
Aankoopbescherming
Ticketannulatieverzekering
Reisverzekering
Reisbijstand
Verlengde garantie
Diefstal bij geldafhaling
Idem. Ik heb er een stuk of 9. De meeste (7) zijn gratis.voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 19:24
Na de Griekse toestanden van jaren geleden waar je maar 50 euro/ dag per kaart kon afhalen ben ik bij alle gratis banken die een kaart boden langs geweest, als wij in de nabije toekomst aan de beurt zijn zal ik tenminste nog war geld kunnen afhalen ...
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Met je debetkaart, je weet wel je "maestro/ bancontact" kaart heb jij al die verzekeringen, denk het niet maat of je kent het verschil tussen een debet- en kredietkaart niet ...Finny10 schreef: ↑Gisteren 21:56Bijstand online veiligheidvoorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 21:39
welke extra verzekering heb jij voor je debetkaart met je betalende zichtrekening bij argenta tov mijn gratis zichtrekening bij argenta ?
en voor een gratis kredietkaart kan je beter bij Keytrade zijn, hun golden heeft een mooi verzekeringspakket en als je geluk hebt kan je de platinum krijgen zoals ik en heb je een heel mooi gratis pakket
Online-aankoopverzekering
Aankoopbescherming
Ticketannulatieverzekering
Reisverzekering
Reisbijstand
Verlengde garantie
Diefstal bij geldafhaling
Make Spaargids " Great Again ! "
Ik ken ook geen enkele bank die verzekeringen geeft bij een debetkaart. Leer me iets bij als ik mis ben.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik weet van geen enkele debetkaart af die zo'n extra diensten zou aanbieden. Ik denk dat hier wat verwarring is creditkaart vs debetkaart.
Even ook nog eens nagekeken op wikifin:
https://www.wikifin.be/nl/budget-betale ... hil-tussen
Even ook nog eens nagekeken op wikifin:
https://www.wikifin.be/nl/budget-betale ... hil-tussen
-
- Newbie
- Contacteer:
+1 Inderdaad Finny weet het verschil niet.voorheenCP1234 schreef: ↑Vandaag 00:00Met je debetkaart, je weet wel je "maestro/ bancontact" kaart heb jij al die verzekeringen, denk het niet maat of je kent het verschil tussen een debet- en kredietkaart niet ...
Jullie mogen best even lachen hoor.
Ik stelde alleen dat ik best voor en rekening wil betalen.
Uiteraard zit er ook een credit card bij.
En ik vind dat Gold pakket bij Argenta nog niet zo slecht.
Ik stelde alleen dat ik best voor en rekening wil betalen.
Uiteraard zit er ook een credit card bij.
En ik vind dat Gold pakket bij Argenta nog niet zo slecht.
LOL, ik wil de taferelen nog wel eens zien bij die ene geldautomaat per gemeente waar 10K in zit Sinds de banken crissis heeft men met de afschaffing van vrij toegankelijke loketten en de afbouw van geld automaten er voor gezorgd dat er geen geld rush of bankrun meer mogelijk is. En ook digitaal zal men zeer snel en gemakkelijk je geld blokkeren.voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 19:24 Na de Griekse toestanden van jaren geleden waar je maar 50 euro/ dag per kaart kon afhalen ben ik bij alle gratis banken die een kaart boden langs geweest, als wij in de nabije toekomst aan de beurt zijn zal ik tenminste nog war geld kunnen afhalen ...
Goed opgemerkt! Ik probeer me dat ook voor te stellen: een lange rij tot buiten aanschuivend aan onze enige nog resterende geldautomaat (die nú soms al leeg is op verlengde weekends en/of kermisdagen)
Ervoor zorgen dat er altijd een som cash reservegeld in huis ligt is misschien een beter idee dan op onze meerdere debetkaarten te rekenen.
Ieder zijn eigen kluis in huis .....
Estate Guru believer.