ETF €500/maand. Bolero of Rebel?
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: ETF €500/maand. Bolero of Rebel?
7,5 per 2500 = 0,3% (los van playlist ETFs op Amsterdam en Parijs)
5 per 1000 = 0,5%
2,5 per 250 = 1%
Maakt elke 2 maanden ipv elke 5 maanden zo een groot verschil op een LT van 20-30 jaar?
Om de 2 maanden is beter dan om de 5 maanden. En 0,3% kosten is beter dan 0,5% kosten.
Kies wat jou het beste lijkt.
Persoonlijk vind ik om de 5 maanden ook wat weinig frequent als je wil spreiden in de tijd.
Er zijn nogal wat perikelen geweest met Saxo.
Ze regelen wel alle Belgische specialekes, maar het is niet echt een Belgische bank zoals bv KBC.
Ik ben tevreden met Saxo en dat zou ook mijn keuze nu zijn. Ik heb ook een Bolero account voor de zoon maar vind dat minder intuïtief in gebruik.
Van bescherming van de beleggingen en van administratie is het allemaal redelijk gelijkaardig dus dan ga ik voor diegene die ongeveer dezelfde service voor minder dan de helft van het geld geeft.
Van bescherming van de beleggingen en van administratie is het allemaal redelijk gelijkaardig dus dan ga ik voor diegene die ongeveer dezelfde service voor minder dan de helft van het geld geeft.
Hier ook voorstander van Saxo naast Bolero, Keytrade, MeDirect en Lynx.
Ik zou geen van beiden kiezen.
Als het Belgisch moet zijn, dan kijk ik richting Saxo: veel betere tarieven.
Zelf beleg ik bij Degiro. Daar betaal je €1 transactie voor een ETF in de kernselectie en €3 voor ETF's buiten de kernselectie.
Als het Belgisch moet zijn, dan kijk ik richting Saxo: veel betere tarieven.
Zelf beleg ik bij Degiro. Daar betaal je €1 transactie voor een ETF in de kernselectie en €3 voor ETF's buiten de kernselectie.