Wat is uw YTD?
TIP
Re: Wat is uw YTD?
Hupsa, intussen alweer bijna een kwart lichter na aankondiging tarieven Digi vandaag.Rise schreef: ↑26 november 2024, 16:28Xfab & Proximus generen amper fcf en zijn super kapitaalintensief. Zeker Proximus, geen idee wat je daar in ziet? Bpost type shit.stockzombie schreef: ↑23 november 2024, 17:42
Agree. Idem EVS, HDSN, XFAB, PAY, PROX, AGS en veel GVV’s (bv COFB, WEHB).
De echte vraag is welke impact dat op hun cijfers gaat hebben, niet wat de beurskoers vandaag doet.
Instap van DIGI weegt al meer dan een jaar op de koers.
Digi gebruikt voorlopig ook vooral Proximus z'n netwerk dacht ik?
Ze komen uiteraard in de markt met scherpe prijzen; dat is de beste reclame die je kan maken. Op termijn verwacht ik echter mean reversion.
Mobile vikings had 5jaar nodig om aan 150k klanten te raken, maar >10jaar nodig om aan 300k klanten te raken (ook met fors lagere prijzen), dat is nog geen 5% marktaandeel... (ondertussen deel van Proximus btw)
Ik maak me eerder zorgen over de impact van kabelknippers & 'Starlink'.
Ik heb geen aandelen trouwens, maar durf niet te zeggen dat er geen waarde in zou zitten.
Het BPOST verhaal vind ik gevaarlijker, al kan ik die laatst overname wél smaken.
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Vandaag PROX gekocht. XFAB al beetje winst, maar is geen enorme positie. Meer exposure in MELE.