Holdings
TIP
Re: Holdings
Schitterend lijstje! Ook ik hou die tien holdings van jou in het vizier! Enkel Caledonia heb ik voorlopig nog nooit gekocht de rest wel!Kempen123 schreef: ↑Gisteren 15:21Wel, als Laeka het goede voorbeeld geeft, zal ik maar eens volgen:
1) Avi Global
2) Exor
3) Alba
4) MBB
5) Caledonia
6) Peugeot Invest
7) Wendel
8 GBL
9) IDI
10) Bois Sauvage
Minder goede aspect hiervan: Over-exposure aan autoindustrie (Stellantis in het bijzonder) door combinatie Exor en Peugeot Invest.
Meeste zorgen over: Peugeot Invest wegens management te veel bezig met eigen/familiebelangen ipv aandeelhoudersbelangen (maar te hoge korting om nu te verkopen).
Minste zorgen over: Avi Global
Zoals al gemeld aan de leden heb ik al een paar pakketten recent ingeslagen van Whitestone Group. Voor wie in holdingland thuis is moet je deze WAALSE holding zeker kennen. Opgericht door 2 mensen uit de Albert FRERE stal en in het verleden zijn de familie Moorkens en De PRET ingestapt aan 13 euro met een kapitaalverhoging. Opgelet geringe free float want veel zit in vaste handen.
De holding gaat er prat op dat ze de NAV gaan verdubbelen tegen 2029. Enige beursgenoteerde participatie is Newtree.
Bezoek de website en zie wat voor ander lekkers in de portefeuille zit. Koers nu 12,90 euro!
De holding gaat er prat op dat ze de NAV gaan verdubbelen tegen 2029. Enige beursgenoteerde participatie is Newtree.
Bezoek de website en zie wat voor ander lekkers in de portefeuille zit. Koers nu 12,90 euro!
AVi global heeft obligaties in port. Reynders tax is verschuldigd op dit gedeelte . Dit houdt me tegen om in te stappen.Kempen123 schreef: ↑Gisteren 15:21Wel, als Laeka het goede voorbeeld geeft, zal ik maar eens volgen:
1) Avi Global
2) Exor
3) Alba
4) MBB
5) Caledonia
6) Peugeot Invest
7) Wendel
8 GBL
9) IDI
10) Bois Sauvage
Minder goede aspect hiervan: Over-exposure aan autoindustrie (Stellantis in het bijzonder) door combinatie Exor en Peugeot Invest.
Meeste zorgen over: Peugeot Invest wegens management te veel bezig met eigen/familiebelangen ipv aandeelhoudersbelangen (maar te hoge korting om nu te verkopen).
Minste zorgen over: Avi Global
Peugeot Invest stapte recent in ROBERTET. Een meesterzet. En Stellantis is recent uit zijn dalend trendkanaal geslopen.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb hiervan uit belangstelling van beide een klein plukje gekocht.....interesse was gewekt nadat een crowdfunder newtree in zijn aanbod stak. Heb ik kunnen aankopen direct op de beurs met een pak korting tov hun aanbod.laeka schreef: ↑Gisteren 17:08 Zoals al gemeld aan de leden heb ik al een paar pakketten recent ingeslagen van Whitestone Group. Voor wie in holdingland thuis is moet je deze WAALSE holding zeker kennen. Opgericht door 2 mensen uit de Albert FRERE stal en in het verleden zijn de familie Moorkens en De PRET ingestapt aan 13 euro met een kapitaalverhoging. Opgelet geringe free float want veel zit in vaste handen.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Geen plaats voor GBL, Sofina of Gimv in uw portefeuille?laeka schreef: ↑Gisteren 17:08 Zoals al gemeld aan de leden heb ik al een paar pakketten recent ingeslagen van Whitestone Group. Voor wie in holdingland thuis is moet je deze WAALSE holding zeker kennen. Opgericht door 2 mensen uit de Albert FRERE stal en in het verleden zijn de familie Moorkens en De PRET ingestapt aan 13 euro met een kapitaalverhoging. Opgelet geringe free float want veel zit in vaste handen.