Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Gisteren net niet overgestapt. Blijkbaar de goede keuze. Maar ai ai Proximus. Eigenlijk zou er nog véél meer reclame voor gemaakt moeten worden. Mensen betalen al decennia teveel!
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Ik geef mobile vikings (proximus) nog enkele dagen bedenktijd. Komt er dan geen prijsverlaging dan gaat het gezin ook naar Digi.
Sterkte aan de Proximus aandeelhouder.
Van Hey telecom lees ik (op hun eigen community website!) ook vreselijke dingen . Klantenservice alleen via chat, maar die reageert dikwijls ook niet? Iemand betere ervaringen?
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Ik heb toch al regelmatig moeten bellen naar Orange. Goed dat er bij jou nooit een probleem is of een fout gebeurt.
Net nog bv. Ze sturen een SMS met een link in voor een voordeelactie . Dat komt dan van zo'n anoniem 8xxx nummer. Dan bel ik of de actie echt is of phishing . Bleek ze nog echt te zijn ook .
Wonder boven wonder heb ik ze nog net kunnen buitengooien voor de malaise begon. Ik had er zelfs een kleine winst op.MeneerParmentier schreef: ↑Vandaag 12:34 Ik geef mobile vikings (proximus) nog enkele dagen bedenktijd. Komt er dan geen prijsverlaging dan gaat het gezin ook naar Digi.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Ik wacht af. Als iets te mooi is om waar te zijn dan is het dat meestal ook. Dat is alles wat ik erover te zeggen heb
Heeft Digi eigen netnummers of zijn het netnummers van Proximus?
Mijn bevindingen tot nu toe: als Hey klant ben ik zeer tevreden met de komst van Digi
Dat kan ik me voorstellen .
Je bent ook tevreden over de dienstverlening enz. bij Hey zelf?
Je bent ook tevreden over de dienstverlening enz. bij Hey zelf?
Ja, overstap is goed verlopen en tot nu toe nog maar één keer contact gehad met helpdesk ivb facturatie en dat was ook OK. Hier goeie 5G ontvangst op het Orange netwerk en zelfs vlot 100Mbps met KPN roaming (Nederland). Dus ja tevreden, Hey gaat mij als klant niet aan Digi verliezen, Telenet daarentegen heeft geluk dat hier nog geen fiber ligt
Merci Vortex. Ik ga jouw voorbeeld volgen en ook de sprong wagen.