GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
TIP
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Re: GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
Waarom 18,09?MeneerParmentier schreef: ↑10 december 2024, 09:59De juiste prijs is 18,09 eur. Moet nog een stukje vanaf dus. Montea en VGP naderen ook de "interessant-zone".
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Je bedoelt de netto-actiefwaarde vermoed ik met "fair value"?
Denk dat 18 wel optimistisch i... Insiders zijn al volop begonnen kopen rond de 22 €... Denk dat de bodem niet meer veraf is.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Niet helemaal, maar het heeft er natuurlijk wel mee te maken.LaCucaracha schreef: ↑11 december 2024, 14:14 Je bedoelt de netto-actiefwaarde vermoed ik met "fair value"?
FWIW, koopadvies voor VGP van ING. (en ja ik weet dat VGP geen GVV is).
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Wat bedoel je dan met de fair value, want 20 is de netto-actizfwaarde.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Ik kwam -dacht ik- op 20,1 uit, dat ligt dus heel dicht bij de NAV, en dan trek ik er nog eens 10% van af. Waarom 10%? Zomaar. Ik ben een kortinghufter.LaCucaracha schreef: ↑12 december 2024, 14:32 Wat bedoel je dan met de fair value, want 20 is de netto-actizfwaarde.
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
We zijn vlot aan het naderen naar uw 18.09. We zakken vandaag hoogstwaarschijnlijk door de 19 euro.MeneerParmentier schreef: ↑10 december 2024, 09:59De juiste prijs is 18,09 eur. Moet nog een stukje vanaf dus. Montea en VGP naderen ook de "interessant-zone".
Wat ik me afvraag,is hoeveel dieper kan WDP nog zakken bij een algemene beurscorrectie? Tot 15 Euro?
Haal dat dan maar een keer op... Nu vol kopen lijkt mij zeer onverstandig, ook gezien de Europese belabberde economische situatie!
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Een algemene beurscorrectie? US staat hoog, maar Europa zit al heel lang in een correctiefase hoor (op een paar uitzonderingen na). Zeker vastgoedaandelen.Divi schreef: ↑Vandaag 14:13We zijn vlot aan het naderen naar uw 18.09. We zakken vandaag hoogstwaarschijnlijk door de 19 euro.MeneerParmentier schreef: ↑10 december 2024, 09:59
De juiste prijs is 18,09 eur. Moet nog een stukje vanaf dus. Montea en VGP naderen ook de "interessant-zone".
Wat ik me afvraag,is hoeveel dieper kan WDP nog zakken bij een algemene beurscorrectie? Tot 15 Euro?
Haal dat dan maar een keer op... Nu vol kopen lijkt mij zeer onverstandig, ook gezien de Europese belabberde economische situatie!
Wat WDP betreft: van koers/courant resultaat van 38,18 eind 2021 naar 13 nu... 66% lager dus.
Terwijl het bedrijf een solide balans heeft, nog steeds groeit onder de streep , ingedekt is tegen een stijging van de rente en nog altijd een hoge bezettingsgraad heeft...
Ondertussen ook bijna 5% korting op de netto-actiefwaarde.
Zelfs op het absolute dieptepunt van Coron (16 € intraday op 16 maart 2020) was de koers/courant resultaat verhouding 17,2... 32% hoger dan nu dus. En uiteraard stond de rente toen veel lager, maar het zou mij echt verbazen als de bodem op 15 zou liggen.
Denk dat we er niet meer veraf zitten.