Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Fabrice Gansbeke zegt dat de telecomoperator niet bang is van die komst. 'We zijn nooit bang geweest en dat zijn we nu ook niet. We hebben verschillende merken waarmee we de marktsegmenten goed afdekken. We gaan Digi behandelen zoals onze andere concurrenten, met respect maar zonder schrik.
Zolang de Frabrice goed betaald blijft, zal die natuurlijk geen schrik hebben haha. Het marktaandeel daarentegen zal moeten opletten of het is tegen eind van het jaar nog de helft waard sinds begin van dit jaar. Op 5 jaar tijd staan we al een mooie 80% in het rood.
Zolang de Frabrice goed betaald blijft, zal die natuurlijk geen schrik hebben haha. Het marktaandeel daarentegen zal moeten opletten of het is tegen eind van het jaar nog de helft waard sinds begin van dit jaar. Op 5 jaar tijd staan we al een mooie 80% in het rood.
Ook YOIN past zijn prijzen aan vanaf vandaag.
10 euro voor 25 GB
+ unlimited minuten en SMS geldig voor 1 jaar
12 euro voor 30 GB +....
13 euro voor 40 GB +....
Jammer... alleen voor nieuwe klanten precies.
10 euro voor 25 GB
+ unlimited minuten en SMS geldig voor 1 jaar
12 euro voor 30 GB +....
13 euro voor 40 GB +....
Jammer... alleen voor nieuwe klanten precies.
Bij Yoin ook voor nieuwe klanten.
Kan via de functie abonnement wijzigen in MyYoin.
Kan via de functie abonnement wijzigen in MyYoin.
Thx... Ik kan dat niet zien nu. Ik had mijn abonnement al gewijzigd voor volgende maand en zit daar nu op geblokkeerd.
Op een andere sim zie ik wel dat er voor bestaande klanten 1 euro moet bijbetaald worden voor unlimited bellen en sms. Voor nieuwe klanten 1 jaar gratis (profijt van 1 euro per maand).
Stijging van je hoeveelheid data krijg je dan weer wel.
Op een andere sim zie ik wel dat er voor bestaande klanten 1 euro moet bijbetaald worden voor unlimited bellen en sms. Voor nieuwe klanten 1 jaar gratis (profijt van 1 euro per maand).
Stijging van je hoeveelheid data krijg je dan weer wel.
Ik zit al een poos bij Hey! en ben er best tevreden over. Enkel de 4G op de trein is niet altijd even goed als bij Yoin merk ik, maar verder geen klagen.
Betaal ook maar 10 euro voor 40 GB data, ongelimiteerd bellen en sms'en.
Betaal ook maar 10 euro voor 40 GB data, ongelimiteerd bellen en sms'en.