GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
TIP
Re: GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
Beetje off-topic maar goed om toch eens te vermelden en na te kijken. Er zal meer dan Nvidia moeten geschrapt worden hoor. De koers winstverhoudingen van de top 10 in S&P al eens bekeken….MeneerParmentier schreef: ↑Gisteren 15:13Fear & Greed is geen leading indicator, maar een gederiveerde index.Divi schreef: ↑Gisteren 14:17 Ook ik gebruik de fear en greed index als leidraad(net zoals Karine hier op het forum). Ook de verkeerslichten van Wvoorspoels (gratis voor iedereen op X) blijven op groen en blijven stijgende Amerikaanse beurzen voorspellen. En ja ,zelfs gogi geeft peperdure beurzen aan.
Wvoorspoels ken ik niet
Gogi zegt alleen iets over de zeer brede beurs, niet over individiueel aandeel. Er kunnen enorm sterke onderline verschillen zitten.
Ik las overlaatst, maar ik heb dit niet kunnen verifieren, dat indien je nvidia uit de s&p zou schrappen dat plots de hele index niet meer duur staat tov een gespreide europese index. Als dat klopt dan plaatst dat toch ook een en ander in perspectief.
Op welke beurs is die PUT is dat Belfox of andere beurs?reteiP schreef: ↑Gisteren 14:32 WDP is een ouwe getrouwe in mijn portefeuille met zelfs aan de huidige bodemkoersen een CAGR van 13% en meer.
Eerste aankoop in 2016 en een enkele bijkomende aankoop in 2017.
Heb een put uitgeschreven staan maar heb vandaag ook gewoon wat stuks bijgekocht. Mooi voorwaarts rendement, en zeker geen erg grote positie in mijn portefeuille.
Ik heb ervaring met SPX, SPY opties die met enorme volumes van eigenaar wisselen per dag.
Als ik dit zoek op de wat grotere Belgische zoals WDP, COFB, AED dan lijkt de handel zo goed als dood... misschien zie ik iets over het hoofd.
Nee hoor, er is zo goed als geen handel in opties van Belgische aandelen, gevolg hoge spread en 9 op 10 handel je met de market maker.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Geen idee, gewoon via Bolero. Inderdaad heel laag volume maar je kan je altijd net onder of boven bid of ask zetten en afwachten. Ik zet optieorders altijd met een geldigheid van max dezelfde beursdag.Galactic schreef: ↑Vandaag 08:54 Op welke beurs is die PUT is dat Belfox of andere beurs?
Ik heb ervaring met SPX, SPY opties die met enorme volumes van eigenaar wisselen per dag.
Als ik dit zoek op de wat grotere Belgische zoals WDP, COFB, AED dan lijkt de handel zo goed als dood... misschien zie ik iets over het hoofd.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Ja ENEXT.BE/BELFOX heb ik net gezien, letterlijk 0 opties verhandeld vandaag zie ik, te weinig liquiditeit voor mij. En die spreads idd