nulcoupons obligatie
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: nulcoupons obligatie
Kan toch niet? Als andere brokers terugbetalen en het de wet is, dan moet Bolero dat ook.
Re: nulcoupons obligatie
Het is nog erger bij Bolero. Sommige klanten hebben nooit die TOB betaald. Sommigen hebben een rechtzetting gekregen. Geen idee waar ze ginds die willekeur op baseren.
Re: nulcoupons obligatie
Je bent helaas wel erg laat.Gg70 schreef: ↑Gisteren 15:35Ik heb ondertussen ook al enkele herinneringen gestuurd,vrees dat het ijdele hoop is...Donnie schreef: ↑16 december 2024, 22:11
Halfslachtig zou ik durven zeggen in mijn geval. Ja, voor één (toen) nog lopende Duitse obligatie en één Franse obligatie. Maar ik heb nog geen correctie mogen ontvangen voor andere intussen afgelopen Duitse en Oostenrijkse obligaties, ook al ging het om dezelfde soort (nulcoupon - boven pari uitgegeven) en had ik ze mee opgenomen in mijn bericht naar bolero mbt de aangerekende TOB in juni... Tijd om een herinnering te sturen lijkt me
Misschien kun je het proberen om te stellen dat je je portefeuille daar weg haalt als ze die T.O.B. voor het eind van het jaar hebben niet terug hebben betaald en tevens de ombudsman inschakeld.
Re: nulcoupons obligatie
Ik heb een mail naar de klachtendienst gestuurd dat ik naar de Ombudsdienst stap als ze eind 2024 nog niet terugbetaald hebben. Mijn geduld is op. Is Bolero eigenlijk de enige broker die niet (altijd) terugbetaalt? Of zijn er nog?
Re: nulcoupons obligatie
Geen idee.
Bij de Giro heeft het ook bijna 6 mnd geduurd.
Re: nulcoupons obligatie
Zelf wacht ik ook al bijna een half jaar (Bolero). Ik heb zo een vermoeden dat Bolero/KBC een bezwaarschrift ingediend heeft om de ten onrechte doorgestorte beurstaksen terug te krijgen van de staat. Waarschijnlijk wachten ze om terug te betalen aan de klanten tot ze zelf de ten onrechte afgehouden taksen effectief terugbetaald zijn v/d staat. Wel niet echt klantvriendelijk als je het mij vraagt..
Re: nulcoupons obligatie
Schandalig dat ze nog altijd niet teruggestort hebben. Een onwettig geïnde taks, dat is duidelijk een fout. Lijkt me simpel wat je dan als bedrijf moet doen. Laatste bericht van hen dateert van juli.
Re: nulcoupons obligatie
Idd. Barrycke : Als je als "gereputeerd" bedrijf een fout gemaakt hebt, herstel ze dan onmiddellijk. Waarom als bedrijf dergelijk gezichtsverlies lijden ??