Getrouwheidspremie oktober 2024.
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Getrouwheidspremie oktober 2024.
Beste,
Kan iemand mij a.u.b. een degelijke uitleg geven over de getrouwheidspremie? Ik weet dat deze 4 maal per jaar wordt toegekend. Maar, voor oktober ontving ik niks, hoewel er onafgebroken dezelfde som geld op mijn gereglementeerde rekening stond.
Met dank voor uw antwoord.
Kan iemand mij a.u.b. een degelijke uitleg geven over de getrouwheidspremie? Ik weet dat deze 4 maal per jaar wordt toegekend. Maar, voor oktober ontving ik niks, hoewel er onafgebroken dezelfde som geld op mijn gereglementeerde rekening stond.
Met dank voor uw antwoord.
Re: Getrouwheidspremie oktober 2024.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Alles wat je in JULI-AUG-SEP 2023 bijgestort had zal meetellen voor de oktober getrouwheidspremie 2024.
Niet enkel de stortingen van 2023.
Alle stortingen vanaf het openen van de spaarrekening en die gebeurd zijn in de maanden juli-augustus-september en die niet terug zijn afgehaald, brengen getrouwheidspremie op in oktober.
Indien je in oktober geen getrouwheidspremie is gestort, heeft er nooit een storting plaatsgevonden in de maanden juli-aug-sep ofwel is er eventueel een afhaling geweest.
Alle stortingen vanaf het openen van de spaarrekening en die gebeurd zijn in de maanden juli-augustus-september en die niet terug zijn afgehaald, brengen getrouwheidspremie op in oktober.
Indien je in oktober geen getrouwheidspremie is gestort, heeft er nooit een storting plaatsgevonden in de maanden juli-aug-sep ofwel is er eventueel een afhaling geweest.