Fastned obligaties ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Fastned obligaties ?
Gaat het zo slecht met Fastned, of raken ze niet van hun obligaties vanaf dat je op youtube er continu reclame van krijgt ...
Heb ik nog nooit meegemaakt in al men jaren dat je, buiten de stroom van scammers, effectief reclame krijgt om een specifiek beleggingsinstrument te kopen.
Lijkt me toch niet echt gezond als een bedrijf die weg op moet.
Heb ik nog nooit meegemaakt in al men jaren dat je, buiten de stroom van scammers, effectief reclame krijgt om een specifiek beleggingsinstrument te kopen.
Lijkt me toch niet echt gezond als een bedrijf die weg op moet.
Make Spaargids " Great Again ! "
Re: Fastned obligaties ?
Ze maken inderdaad heel veel reclame met wel een mooi en hoog %.
Ik blijf er alvast van af Fastned is momenteel nog niet winstgevend als bedrijf..
Ik blijf er alvast van af Fastned is momenteel nog niet winstgevend als bedrijf..
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb het obligatieaanbod van FastNed ook aandachtig bekeken, maar ik pas:
- verlieslatend
- een paar grote concurrenten met veel meer budget gaan proberen de snellaadmarkt te veroveren
Wel leuk is uitbetaling opbrengst per kwartaal, of is dat een lokkertje?
- verlieslatend
- een paar grote concurrenten met veel meer budget gaan proberen de snellaadmarkt te veroveren
Je bent er vet mee als ze in faling zouden gaanzwembad schreef: ↑3 februari 2024, 09:23 Ik heb het obligatieaanbod van FastNed ook aandachtig bekeken, maar ik pas:
- verlieslatend
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik was in bezit van trance 3 (gekocht in 2017) en heb deze verlengd enkel jaren geleden tot 2025.
Ik bezit ook trance 6 en die loopt af einde 2024. Als ik deze nu verleng krijg ik nog een extra korting van 0,5%.
Echter om bovenliggende reden ga ik er deze keer niet meer op in gaan. Het risico in de toekomt ligt volgens mij te hoog.
Moet zeggen dat 6% de vorige jaren met een lange intrest de 6% mooi binnen kwam.
Ik bezit ook trance 6 en die loopt af einde 2024. Als ik deze nu verleng krijg ik nog een extra korting van 0,5%.
Echter om bovenliggende reden ga ik er deze keer niet meer op in gaan. Het risico in de toekomt ligt volgens mij te hoog.
Moet zeggen dat 6% de vorige jaren met een lange intrest de 6% mooi binnen kwam.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik bump dit even omdat er weer nieuwe obligaties zijn sinds gisteren. Wat denken jullie?
“Spaarders krijgen zelden kans op een netto rente van 4,16 procent”: Fastned geeft opnieuw obligatie met hoog rendement uit
Ik geloof in de toekomst van elektrisch rijden, en rij zelf al bijna 10 jaar elektrisch, maar eerlijk is eerlijk: ik heb nog nooit bij Fastned geladen omdat ik de prijs daar veel te hoog vind.
“Spaarders krijgen zelden kans op een netto rente van 4,16 procent”: Fastned geeft opnieuw obligatie met hoog rendement uit
Ik geloof in de toekomst van elektrisch rijden, en rij zelf al bijna 10 jaar elektrisch, maar eerlijk is eerlijk: ik heb nog nooit bij Fastned geladen omdat ik de prijs daar veel te hoog vind.
Zag het ook passeren. Ze willen marktleider worden en daarvoor hebben ze geld nodig. Voor hen is 4% een peulschil.BeleggertjeBelegmans schreef: ↑17 mei 2024, 16:44 Ik bump dit even omdat er weer nieuwe obligaties zijn sinds gisteren. Wat denken jullie?
Voor de particuliere belegger is het interessant omdat je momenteel nergens een dergelijk rendement mag verwachten.
Maar ben ook nog niet helemaal overtuigd, dus wacht ik ook even op meer informatie.
Rendment totaal uit verhouding met het risico, AFBLIJVEN.
Voor het echte risico wat de belegger loopt dient de brutocoupon minimaal 9% te zijn.
Voor het echte risico wat de belegger loopt dient de brutocoupon minimaal 9% te zijn.
Ik pas voor zoiets. Dat is 6% bruto. M.a.w. hun bank wil het hun niet meer lenen en dat zegt mij genoeg.Kevva schreef: ↑22 mei 2024, 23:14Zag het ook passeren. Ze willen marktleider worden en daarvoor hebben ze geld nodig. Voor hen is 4% een peulschil.BeleggertjeBelegmans schreef: ↑17 mei 2024, 16:44 Ik bump dit even omdat er weer nieuwe obligaties zijn sinds gisteren. Wat denken jullie?
Voor de particuliere belegger is het interessant omdat je momenteel nergens een dergelijk rendement mag verwachten.
Maar ben ook nog niet helemaal overtuigd, dus wacht ik ook even op meer informatie.
Bescheiden. Pfff.
Je zou een staatsbon kunnen nemen, maar je kan beter een bedrijfsobligatie kopen”, aldus D’Hoore. “Je moet niet opteren voor een bedrijfsobligatie met een heel hoog rendement, want dan loop je ook een hoog risico. We hebben gekozen voor een bescheiden bedrijfsobligatie van Fastned, die voor iedereen beschikbaar is, met een nettorendement van 4,2 procent.” En dat leverde een mooi eindresultaat op
Je zou een staatsbon kunnen nemen, maar je kan beter een bedrijfsobligatie kopen”, aldus D’Hoore. “Je moet niet opteren voor een bedrijfsobligatie met een heel hoog rendement, want dan loop je ook een hoog risico. We hebben gekozen voor een bescheiden bedrijfsobligatie van Fastned, die voor iedereen beschikbaar is, met een nettorendement van 4,2 procent.” En dat leverde een mooi eindresultaat op