Belfius datum betaling
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Belfius datum betaling
Waarom klopt de datum vaak niet? Als ik bijv zaterdag een betaling doe met de kaart dan staat in de app alsof ik die betaling pas de maandag gedaan heb heel verwarrend voor als je pas een tijd later je transacties inleest en dan betalingen ziet op data die niet kloppen. Blijkbaar geeft een andere bank dat wel correct weer?
Re: Belfius datum betaling
Belfius laat waarschijnlijk de valutadatum zien? Bij betalingen met de kaart kunnen betaaldatum en valutadatum verschillen, afhankelijk van het systeem waarbij de winkel aangesloten is.
Bancontact: valutadatum = betaaldatum
Maestro: valutadatum = één dag na betaaldatum
Bancontact: valutadatum = betaaldatum
Maestro: valutadatum = één dag na betaaldatum
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De verrichtingen worden pas op maandag geboekt.
Je doet bv zaterdag een overschrijving ? Die staat geboekt op maandag. Bij Belfius rekenen ze in bankwerkdagen. op bank verlofdagen boeken ze niets.
De meeste banken werken zo behalve voor instant betalingen.
Je doet bv zaterdag een overschrijving ? Die staat geboekt op maandag. Bij Belfius rekenen ze in bankwerkdagen. op bank verlofdagen boeken ze niets.
De meeste banken werken zo behalve voor instant betalingen.
Heb naast Belfius ook een Argenta rekening en daar zie ik een betaling gedaan op zaterdag en als datum geeft argenta de datum vd verrichting weer en niet pas de datum van de eerstvolgende bankwerkdag. Vreemd dat Belfius dat dan niet kan of wil
Ik zie het probleem niet. Mij is het eerder wanneer ze het boeken. Zolang ik geen dagen moet wachten en de verrichting snel vermeld wordt is het mij om het even.
Bij Belfius zie ik een verrichting met bancontact zeer snel verschijnen... Dus voor mij is het ok.
Ik ben wel nieuwsgierig wanneer de gratis instant overschrijving in de software gaat zitten. (Edit : zit er al in maar werkt precies niet altijd).
Argenta is de enige bank die mij op Nieuwjaar 15 cent aanrekent op de zichtrekening....
Tssss.... Argenta toch !
Bij Belfius zie ik een verrichting met bancontact zeer snel verschijnen... Dus voor mij is het ok.
Ik ben wel nieuwsgierig wanneer de gratis instant overschrijving in de software gaat zitten. (Edit : zit er al in maar werkt precies niet altijd).
Argenta is de enige bank die mij op Nieuwjaar 15 cent aanrekent op de zichtrekening....
Tssss.... Argenta toch !
Belangrijker dan de datum vind ik dat de begunstigde duidelijk vermeld wordt. Soms is die zo cryptisch dat je je afvraagt wie dat geweest kan zijn en wat je daar ooit betaald hebt.
Amai! Dat kan toch niet? Ik zou zeker van bank veranderen. Afzetters!
Nee ga niet veranderen ga geen gratis rekening buiten gooien.
Estate Guru believer.
Ik heb hier een betaling gedaan met Bancontact op donderdag 26/12 in de Delhaize maar Belfius zet dit op vrijdag 27/12
Bij een lang weekend zetten ze dat op maandag.