Roerende voorheffing
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Roerende voorheffing
Ik kan er niet tegen en vind het fout dat ze mijn vriend aanraden om belastingen te ontduiken. Wetende als er problemen van komen, het voor hem zal zijn.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ok.
Maar dat "ze mijn vriend aanraden om belastingen te ontduiken" was niet echt duidelijk uit je verhaal hé.
Mogen we ook weten welke vragen "je vriend" daar heeft gesteld of hoe die zich "voorgedaan" heeft zonder vragen te stellen ?
Was je er bij ? Etc ...
Neen, ik was er niet bij en weet ook niet wat er daar allemaal is gezegd, maar wat ik wel weet, is dat hij denkt dat hij nu met zijn 2 spaarboekjes geen geen roerde voorheffing zal moeten betalen en dat is fout. Verder wil ik er mij niet mee moeien, maar ik had het er lastig mee.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ok.
Misschien is wat hij denkt wel degelijk mathematisch juist (ook al zal dat pas na x jaren duidelijk zijn en kan het evengoed anders uitdraaien).
Opletten voor wie nog niet-geregelmenteerde spaarrekeningen heeft bij NIBC, Medirect, ... Die hebben al RV betaald. Ongetwijfeld zullen daar fouten in gebeuren. Bijvoorbeeld op ME12. Hopelijk beseffen ze bij belastingen, als ze alle rekeningen optellen, dat niet alles hieronder valt.
In die context ook : het zegelrecht van Argenta en ING zou ik niet afrekenen (zou ook maar voor de sport zijn...), maar dat zijn geen spaarrekeningen.
In die context ook : het zegelrecht van Argenta en ING zou ik niet afrekenen (zou ook maar voor de sport zijn...), maar dat zijn geen spaarrekeningen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Bij MeDirect werd, net zoals vorig jaar, blijkbaar weer geen RV afgehouden.
-
- Newbie
- Contacteer:
Bij MeDirect enkel basisrente gekregen, (nog) geen getrouwheidspremie. Deze is nochtans verworven op 8 december … Hun systeem zal de berekening niet aankunnen