Wat is uw YTD?
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Wat is uw YTD?
OK thx.
-
- Hero Member
- Contacteer:
+10,47% geëindigd
Niet echt tevreden uiteraard, maar goed - het is wat het is
Niet echt tevreden uiteraard, maar goed - het is wat het is
Eindstand 2024:
ETF-portefeuilles: +22,19% (Port 1: +24,47% | Port 2: +20,01%)
Pensioensparen Tak-23: +7,31%
Pensioensparen Tak-21: +2,90%
Cash: +3,08%
Globaal resultaat: +11,90%
ETF-portefeuilles: +22,19% (Port 1: +24,47% | Port 2: +20,01%)
Pensioensparen Tak-23: +7,31%
Pensioensparen Tak-21: +2,90%
Cash: +3,08%
Globaal resultaat: +11,90%
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - JPGL (15%) - 5MVL (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - JPGL (15%) - 5MVL (10%)
+41% vs +28% IWDA benchmark
Momenteel SOLB, CROX, HDSN, GOOGL, MELE, BFIT. Top3 posities zijn 80% port, Solvay de grootste.
Veel succes allen in 2025.
Momenteel SOLB, CROX, HDSN, GOOGL, MELE, BFIT. Top3 posities zijn 80% port, Solvay de grootste.
Veel succes allen in 2025.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Hahaha, Crocs verscheen ook op mijn radar wegens spotgoedkoop, maar in het geval van Crocs is daar nu wel een goeie reden voor. Is er werkelijk nog iemand op deze planeet die die krengen draagt?
+ 71 %
oa geschreven en gekochte call- en putopties en aandelen van Argenx en van UCB
oa geschreven en gekochte call- en putopties en aandelen van Argenx en van UCB
19.82%
Dank u Meta, Norcros, Incap, Despegar.
Wel een underperformance , maar heel tevreden met de gains.
Dank u Meta, Norcros, Incap, Despegar.
Wel een underperformance , maar heel tevreden met de gains.
Bij mij gisteren exact hetzelfde... omdat je dit nu ook schreef ben ik toch eens gaan kijken. Dat bedrijf maakt per kwartaal meer dan een miljard USD omzet, met een operationele marge van ruim 25 procent en een brutomarge van net geen 60 procent (!). De omzet en winst per aandeel zijn stijgende.MeneerParmentier schreef: ↑2 januari 2025, 16:58 Hahaha, Crocs verscheen ook op mijn radar wegens spotgoedkoop, maar in het geval van Crocs is daar nu wel een goeie reden voor. Is er werkelijk nog iemand op deze planeet die die krengen draagt?
Hoezo dan?
- Samenwerkingen, zoals met McDonald's.
- Een bijkomend merk, Hey Dude, dat op een jaaromzet van een miljard USD afstevent.
- Speciale uitvoeringen, zoals Batman, Marvel, Disney, Pokémon, enz.
- Internationale groei.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Hier geëindigd op 19,03%, met dank aan META, Envipco, Norcros, Adyen en Unilever. Ook een aantal fouten gemaakt waar ik veel uit geleerd heb. Ik hoop dat ik dit jaar eindelijk eens de S&P kan verslaan. Hoe absurd zijn die rendementen…
Kleine cashpositie nu en ga proberen die ook te houden als dit corrigeert. Aandelen die ik aan deze koersen verder zou willen uitbreiden: Moncler en Alpha Metallurgical Resources. Eventuele nieuwe posities zouden Melexis of Tessenderlo kunnen worden.
Kleine cashpositie nu en ga proberen die ook te houden als dit corrigeert. Aandelen die ik aan deze koersen verder zou willen uitbreiden: Moncler en Alpha Metallurgical Resources. Eventuele nieuwe posities zouden Melexis of Tessenderlo kunnen worden.
Ja, ooit een paar teenslippers van Crocs gekocht. In 2008! Voor €40.MeneerParmentier schreef: ↑2 januari 2025, 16:58 Hahaha, Crocs verscheen ook op mijn radar wegens spotgoedkoop, maar in het geval van Crocs is daar nu wel een goeie reden voor. Is er werkelijk nog iemand op deze planeet die die krengen draagt?
En die zijn werkelijk onverslijtbaar. Heb die teenslippers nog nooit gezien buiten toen die ene keer.
Maar bon, slechte businesscase dus
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Inderdaad , ik kocht de mijne tweedevoets in mei 2007 voor 20 euro en draag ze nog steeds.Prima kwaliteit. Gezien de over het algemeen mooie meerwaardes moet een kleine extra belasting zeker wel mogelijk zijn.
26,22%.
Volgens Bolero 6,5%
Vooral de slechte prestaties van Duitse industriële aandelen trekt het geheel (zwaar) naar beneden
Vooral de slechte prestaties van Duitse industriële aandelen trekt het geheel (zwaar) naar beneden