(Nog) geen rente ontvangen Keytrade High Fidelity
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Newbie
- Contacteer:
(Nog) geen rente ontvangen Keytrade High Fidelity
Hey daar,
Bizar genoeg nog geen rente gehad voor het jaar 2024 op Keytrade.
Ik voldoe nogthans aan al de eisen. Gebruik de rekening al een paar jaar, geen geld ervan afgehaald dit jaar...
Ben ik de enige die nog geen geld heeft ontvangen van keytrade? Misschien doen ze dit later op de dag maar dat vind ik toch maar bizar...
Vriendelijke groeten,
De Alchemist
Bizar genoeg nog geen rente gehad voor het jaar 2024 op Keytrade.
Ik voldoe nogthans aan al de eisen. Gebruik de rekening al een paar jaar, geen geld ervan afgehaald dit jaar...
Ben ik de enige die nog geen geld heeft ontvangen van keytrade? Misschien doen ze dit later op de dag maar dat vind ik toch maar bizar...
Vriendelijke groeten,
De Alchemist
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: (Nog) geen rente ontvangen Keytrade High Fidelity
Keytrade is altijd laat op de dag, soms zelfs pas op 2 januari (met valuta 01/01 uiteraard)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat is perfect normaal.DeAlchemist schreef: ↑1 januari 2025, 13:09 Bizar genoeg nog geen rente gehad voor het jaar 2024 op Keytrade.
En toch kan je de intresten al bekijken bij Keytrade, zowel online als in de app.
Je selecteerd de rekening en via de instellingen kan je het overzicht van de intresten opvragen, dit overzicht heeft 01-01-2025 als datum.
Wel goed naar de bedragen en datums kijken, getrouwheid van afgelopen jaar staat ook erbij, dus even beetje rekenen.
Succes.
Je selecteerd de rekening en via de instellingen kan je het overzicht van de intresten opvragen, dit overzicht heeft 01-01-2025 als datum.
Wel goed naar de bedragen en datums kijken, getrouwheid van afgelopen jaar staat ook erbij, dus even beetje rekenen.
Succes.
Bij mij vandaag gestort.
Je kan bij Keytrade inderdaad al dat overzicht opvragen, maar het effectief bijschrijven op de rekening doen ze soms later.
Dat was vroeger bij mijn spaarrekeningen bij hen soms ook het geval met de getrouwheidsintresten bij het einde van 1e, 2e en 3e kwartaal.
Het zou me niet verwonderen dat ze de intresten pas op maandag 6 januari bijschrijven op je spaarrekening.
Dat was vroeger bij mijn spaarrekeningen bij hen soms ook het geval met de getrouwheidsintresten bij het einde van 1e, 2e en 3e kwartaal.
Het zou me niet verwonderen dat ze de intresten pas op maandag 6 januari bijschrijven op je spaarrekening.
-
- Newbie
- Contacteer:
Heeft iemand ooit de moeite genomen om de rente te controleren die (onder andere) Keytrade of de andere banken betalen?
Ik ben niet slim genoeg om deze berekeningen te doen.
Zijn er in het verleden al gevallen geweest waarbij banken een fout maakten bij het berekenen van de rente en het een of meer van hun klanten waren die erachter kwamen?
Ik neem aan dat de computerberekeningsprogramma's van de banken worden gecontroleerd door de NBB of de Fsma?
Ik ben niet slim genoeg om deze berekeningen te doen.
Zijn er in het verleden al gevallen geweest waarbij banken een fout maakten bij het berekenen van de rente en het een of meer van hun klanten waren die erachter kwamen?
Ik neem aan dat de computerberekeningsprogramma's van de banken worden gecontroleerd door de NBB of de Fsma?