GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
TIP
Re: GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
Inderdaad, daar hebben ze nog een weg te gaan, momenteel nog maar aan 66%.
Ik zou een mogelijke investeringsbeslissing niet laten afhangen van een verlaagde RV van 15%.
Kans is relatief groot dat dit in loop van komende jaren veranderd.
Volgens de ECB is er volgend jaar ruimte voor een paar renteverlagingen. We'll see.
Kans is relatief groot dat dit in loop van komende jaren veranderd.
Volgens de ECB is er volgend jaar ruimte voor een paar renteverlagingen. We'll see.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
18.10 ondertussen al aangetikt. Wat moet je daarmee? je kunt toch moeilijk zeggen dat er nu beurspaniek is.
En Barco dan ! Maanden geleden voorspelde hier een forumlid dat Barco door de 10 euro gaat zakken. Ook maar kwestie van enkele slechte beursdagen meer,en het is zover!
En Barco dan ! Maanden geleden voorspelde hier een forumlid dat Barco door de 10 euro gaat zakken. Ook maar kwestie van enkele slechte beursdagen meer,en het is zover!
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
WDP een adviesverlaging gehad ofzo?
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Adviesverhoging. Damn you Jefferies!
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik zei je dat we die 18 € niet gingen halen, al moet ik toegeven dat het niet veel heeft gescheeld.
Nu zijn we wel vertrokken denk ik voor een herstel op korte termijnnaar minstens de NAV, tenzij het beurssentiment gaat tegenzitten...
Als een simpele adviesverhoging al zo'n effect heeft.... Dan nog wat insideraankopen en ECB-renteverlagingen en (hopelijk) resultaten die beter meevallen dan verwacht en het is een kwestie van tijd eer we terug op 22-23 staan.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Het tegenovergestelde geldt natuurlijk ook. Blijkt die inflatie weer tegen te vallen, of de economische outlook wat minder dan kan de kapblok snel terug bovengehaald worden.
Laatste inflatiecijfers van eind dec.MeneerParmentier schreef: ↑Gisteren 15:15Het tegenovergestelde geldt natuurlijk ook. Blijkt die inflatie weer tegen te vallen, of de economische outlook wat minder dan kan de kapblok snel terug bovengehaald worden.
And the winners are:
Kroatië 4,5%
België een goede 2e met 4,4%
Nederland 4%
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Europese Inflatie viel tegen (weliswaar verwacht) en US treasury 10y stijgt stevig vandaag (naar year high) en nog gaat WDP mooi groen eindigen... Weliswaar minder groen dan vanmorgen:)MeneerParmentier schreef: ↑Gisteren 15:15Het tegenovergestelde geldt natuurlijk ook. Blijkt die inflatie weer tegen te vallen, of de economische outlook wat minder dan kan de kapblok snel terug bovengehaald worden.
Dan denk ik dat er toch veel ingecalculeerd zit
Voila,het is al zover,Barco zakt door de 10 euro !!Divi schreef: ↑6 januari 2025, 17:06 18.10 ondertussen al aangetikt. Wat moet je daarmee? je kunt toch moeilijk zeggen dat er nu beurspaniek is.