nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Zoals ik al zei : de reacties worden er niet beter op. Wat zegt dat ?KV schreef: ↑Gisteren 12:13Dat dit uitgerekend uit uw mond moet komenVincentVega schreef: ↑Gisteren 11:48
Jammer dat je op de man speelt en niet op de inhoud. Maar dat zegt vermoedelijk meer over jezelf dan over mij ...
Bijzonder jammer dat je mij ook nog eens woorden en gedachten toedicht die totaal niet kloppen.
Hoor en zie jezelf toch eens bezig zeg....
Dat DAT net uit VV zijn mond moet komen ..
Zielig !
Een ban zou wel op zijn plaats zijn voor CP...
Pas op .. of er gaat er weer ene lopen omdat hij een ban vraagt voor Bos en dat wordt daarna ingetrokken..
Negeerlijst voor wie niet dezelfde mening heeft. Of dat een fantastisch idee is moet je zelf maar weten.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Kritiek op MVR (of voor mijn part op BDW of Conner) is nog iets anders dan kritiek op een andere forumgebruiker.KV schreef: ↑Gisteren 12:13Dat dit uitgerekend uit uw mond moet komenVincentVega schreef: ↑Gisteren 11:48
Jammer dat je op de man speelt en niet op de inhoud. Maar dat zegt vermoedelijk meer over jezelf dan over mij ...
Bijzonder jammer dat je mij ook nog eens woorden en gedachten toedicht die totaal niet kloppen.
Hoor en zie jezelf toch eens bezig zeg....
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Want je doet nooit smalend naar forumgebruikers rondom je hier ...VincentVega schreef: ↑Gisteren 13:53Kritiek op MVR (of voor mijn part op BDW of Conner) is nog iets anders dan kritiek op een andere forumgebruiker.
Nu, het kan zijn dat je voor 2025 je misschien een nieuw voornemen hebt hieromtrent.
Ik wil je hier zeker een nieuwe kans voor geven.
Allez, we zijn een week ver en ze roepen alweer om een ban . Als een trol als Brembos hier mag blijven zitten, dan mag ook gezegd worden dat het een trol is. Vrijheid blijheid alleen voor jullie "kamp"? Stop nu eens met dat kleutergedoe.haelewyn schreef: ↑Gisteren 12:36Zoals ik al zei : de reacties worden er niet beter op. Wat zegt dat ?
Dat DAT net uit VV zijn mond moet komen ..
Zielig !
Een ban zou wel op zijn plaats zijn voor CP...
Pas op .. of er gaat er weer ene lopen omdat hij een ban vraagt voor Bos en dat wordt daarna ingetrokken..
Negeerlijst voor wie niet dezelfde mening heeft. Of dat een fantastisch idee is moet je zelf maar weten.
Het bericht van CP is al verwijderd dus de tamtam heeft zijn werk al gedaan.
Ze zijn wel vergeten om de berichten van diegenen die CP gequote hebben te verwijderen dus je kan het wel nog lezen. Het moest rap gaan zeker.
Ze zijn wel vergeten om de berichten van diegenen die CP gequote hebben te verwijderen dus je kan het wel nog lezen. Het moest rap gaan zeker.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Dankzij jouw quote blijft het verder leven ...
Dat Haelewyn aka Desteir aka Bremtrol om een ban vraagt is normaal voor iemand die meerdere accounts moet hebben om te stoken en om druk uit te oefenen op de mod. Lig ik niet wakker van, van een ban ook niet trouwens.
Van de maatregelen die er op ons staan af te komen als er ooit een regering komt, daar kan ik wel nog wat over piekeren ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Je moet leren lezen CPtrol.
Ik heb geen ban gevraagd.
Kwak waarschuwde je voor een ban.. ik heb gezegd dat die gepast zou zijn.
Dat is iets anders dan er een gaan vragen
Ik heb geen ban gevraagd.
Kwak waarschuwde je voor een ban.. ik heb gezegd dat die gepast zou zijn.
Dat is iets anders dan er een gaan vragen
Dat zeg ik ook over de andere kant... Waar jij geen deel van bent zeker he ?
Laatst gewijzigd door haelewyn op 7 januari 2025, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 16:38 ...
Van de maatregelen die er op ons staan af te komen als er ooit een regering komt, daar kan ik wel nog wat over piekeren ...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Is het nu zo raar dat je als maatschappij even reflecteert over de vraag of bepaalde maatregel nodig en proportioneel waren, zoals bijvoorbeeld het begraven van mensen zónder hun naaste familie erbij? Ik zal wel kortzichtig zijn. Neen, jij bent het. De overheid zegt "x", dus "x" zal het zijn. Niet met mij. Overheden moeten ook regels naleven, meer dan ze denken.haelewyn schreef: ↑Gisteren 07:18Komaan, haal je logica even boven.Popkwiskampioen schreef: ↑6 januari 2025, 22:17]
Jij hebt duidelijk geen dierbare moeten begraven in die tijd. Plezant hoor, kiezen wie er bij mag zijn en wie niet.
Alle Belgen zijn gelijk voor de wet.
Ouderlingen hebben vaker sterfte dan jongeren. Wie gaat er vaakst naar een begrafenis ? Ouderlingen..
We sluiten cafés om verspreiding te voorkomen maar op een begrafenis kan alles ?
Een pandemie met enkele miljoenen doden is niet plezant.
Neem je het MVR of eender wie kwalijk dat ze het niet plezant gemaakt hebben ?
Dan zijn we uitgepraat, vrees ik.
Met enkele kortzichtige ideeën loste je het probleem toen ook niet op.
Een pandemie is lastig. Niemand zal je dat tegenspreken. Ik had last van de pandemie. Niet van de maatregelen.voorheenCP1234 schreef: ↑6 januari 2025, 23:12 Een trol onder zijn steen kan daar inderdaad weinig last van hebben gehad, een mens daarentegen wel;
Even reflecteren (!), daar is niks mis mee. Nuttig voor de toekomst zelfs.
Voor iedereen die vindt dat de regels in het verkeer of bij COVID toestanden er niet voor hem zijn : moet kunnen, maar er moet dan een gepaste prijs aan vasthangen.
Voor iedereen die vindt dat de regels in het verkeer of bij COVID toestanden er niet voor hem zijn : moet kunnen, maar er moet dan een gepaste prijs aan vasthangen.
Een ban is goed te overleven. Geloof me, ik kan het weten.voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 16:38
Dat Haelewyn aka Desteir aka Bremtrol om een ban vraagt is normaal voor iemand die meerdere accounts moet hebben om te stoken en om druk uit te oefenen op de mod. Lig ik niet wakker van, van een ban ook niet trouwens.
Druk uitoefenen ? Je droomt ..?
Als ik bremtr.... Brembos was zou ik niet aan de mod zeggen dat ik zijn maatregel (ban) te zwaar , ongepast overdreven vond.
Immers... Dan had ik toch nog andere nicks om mee te spelen. Zoals Vince.. die heeft er ook altijd op reserve.
Ik ga bij de mod nooit klagen over een ban die hij over mij uitspreekt. Een ban gaat voorbij en ondertussen kalmeert iedereen wat.
Je moet maar eens zien wat je zelf doet en schrijft (zei de mod me ooit)...
En zelf voeg ik toe : Dan zie je dat je aan de andere kant van het verhaal even erg bent dan sommige trollen.
Of zeker erger dan Brembos die maar wat speelt.
Maar allee gasten.... Doe gerust verder. Ik ga iets drinken want ik heb dorst.
Veel plezier ermee.
LOL! Ook in dit topic is het jaar goed ingezet. Zelfde nick's/accounts, zelfde verwijten maar wel een nieuw jaar. Gelukkig (!) zijn er nog zekerheden.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Ze zouden de negeerlijst beter aanpassen zoals het bv. is op een facebook, nu krijg ik continu meldingen dat ongewenste personen op mijn berichten reageren. Ik beheers me om niet naar hun onzin te gaan kijken maar het is toch storend en overbodig. Als ik bv. zie hoe vaak het alterego van onze trol per dag regaeert op mijn berichten, is precies niet alleen een trol maar ook nog een stalker ...Kwakkie schreef: ↑Gisteren 10:19Pas op of je krijgt een ban wanneer de vriendjes van de trol of de trol zelf je via zijn andere accounts je gaan melden.voorheenCP1234 schreef: ↑6 januari 2025, 23:12
Een trol onder zijn steen kan daar inderdaad weinig last van hebben gehad, een mens daarentegen wel; blij dat je eindelijk inziet dat je niets meer bent dan een zielige irritante TROL !!
De negeerlijst is de beste oplossing.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Nog een zekerheid, on topic, we zullen dit jaar weer meer mogen betalen aan onze verspillende overheid ...
Ja dat is wel iets vervelends aan die negeerlijst maar ik heb sowieso al geleerd om niet te kijken als iemand op mijn negeerlijst op mij reageert. Ze zijn mijn tijd niet waard.voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 18:04Ze zouden de negeerlijst beter aanpassen zoals het bv. is op een facebook, nu krijg ik continu meldingen dat ongewenste personen op mijn berichten reageren. Ik beheers me om niet naar hun onzin te gaan kijken maar het is toch storend en overbodig. Als ik bv. zie hoe vaak het alterego van onze trol per dag regaeert op mijn berichten, is precies niet alleen een trol maar ook nog een stalker ...
Op Facebook is het beter geregeld.