Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Ja, ook in de EU geen gebrek aan softies en slappelingen.
Tja, ik begrijp dat jij de noodzaak van een sterkere defensie niet snapt, gelukkig is men op Europees niveau wel wakker geworden en beseft men maar al te goed dat er dringend meer nodig is. Van mij mag jij dat een verdienste van Trump noemen maar ik ga er van uit dat de geopolitieke ontwikkelingen van de laatste jaren daar een grotere drive toe zijn.KV schreef: ↑4 januari 2025, 09:44 De nieuwebakken secretaris generaal pleit ook voor een verhoging , 3%
https://www.hetnieuwsmaardananders.nl/b ... de-oorlog/
Hoezo "flink negeren" ??
Re: Klimaathysterie
Roze wolkjes zoals Spaarplan en co. zien nog steeds de werkelijkheid niet in.
Hieronder een deel van de werkelijkheid.
"Daikin Europe schroeft productie van warmtepompen in Oostende verder terug
Daikin Europe heeft aangekondigd dat het zijn productie van warmtepompen in Oostende opnieuw moet terugschroeven. De vraag naar warmtepompen blijft tegenvallen, waardoor het bedrijf genoodzaakt is om in te grijpen. Vanaf deze maand zullen werknemers op maandagen en vrijdagen met economische werkloosheid te maken krijgen.
De beslissing komt er na een periode van dalende vraag naar warmtepompen in heel Europa, mede door de hoge prijzen en economische onzekerheid. Hoewel Daikin is een van de grootste werkgevers in Oostende."
Hieronder een deel van de werkelijkheid.
"Daikin Europe schroeft productie van warmtepompen in Oostende verder terug
Daikin Europe heeft aangekondigd dat het zijn productie van warmtepompen in Oostende opnieuw moet terugschroeven. De vraag naar warmtepompen blijft tegenvallen, waardoor het bedrijf genoodzaakt is om in te grijpen. Vanaf deze maand zullen werknemers op maandagen en vrijdagen met economische werkloosheid te maken krijgen.
De beslissing komt er na een periode van dalende vraag naar warmtepompen in heel Europa, mede door de hoge prijzen en economische onzekerheid. Hoewel Daikin is een van de grootste werkgevers in Oostende."