Keytrade toevoegen aan Payconiq.
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade toevoegen aan Payconiq.
De Europese deadline voor het kunnen ontvangen van instantbetalingen is januari '25 en verzenden in oktober.
-
- Newbie
- Contacteer:
Een bovenstaande post wordt niet gefullquoted, om het forum leesbaar te houden.Spaarbelg schreef: ↑15 november 2024, 01:32 Ik denk dat het probleem echt wel bij Keytrade ligt. Ik heb Payconiq gecontacteerd zonder te vermelden welke rekening ik heb en zij vroegen direct of het over Keytraderekening ging omdat deze telkens bleek te verdwijnen. De bank zou op de hoogte zijn. Ik heb Keytrade ook gemaild, benieuwd wat zij weer gaan verzinnen.
Het zou gefixt zijn eind 2024.
Hier staat nog altijd 'betalen tussen vrienden wordt niet ondersteund door je bankkaart. Opteer voor een betaling via contacten of via een Betaalverzoek'
Klopt. Hier ook. Ik ga Payconiq nogmaals mailen en vragen om verduidelijking.DonQuichot schreef: ↑2 januari 2025, 16:14Een bovenstaande post wordt niet gefullquoted, om het forum leesbaar te houden.Spaarbelg schreef: ↑15 november 2024, 01:32 Ik denk dat het probleem echt wel bij Keytrade ligt. Ik heb Payconiq gecontacteerd zonder te vermelden welke rekening ik heb en zij vroegen direct of het over Keytraderekening ging omdat deze telkens bleek te verdwijnen. De bank zou op de hoogte zijn. Ik heb Keytrade ook gemaild, benieuwd wat zij weer gaan verzinnen.
Het zou gefixt zijn eind 2024.
Hier staat nog altijd 'betalen tussen vrienden wordt niet ondersteund door je bankkaart. Opteer voor een betaling via contacten of via een Betaalverzoek'