REVOLUT - Belgische IBAN
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: REVOLUT - Belgische IBAN
Philantropie schreef: ↑Vandaag 09:50 Vanuit welke Belgische bank zijn instant overschrijvingen naar Revolut IBAN Litouwen mogelijk?
Belfius en ING : WEL !
Als je 't heel belangrijk vindt kan ik wel eens een rondje uitproberen starten.
Zeg bv eens van welke bank je 't graag wil weten ?
Laatst gewijzigd door haelewyn op 15 januari 2025, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Kbc WELPhilantropie schreef: ↑Vandaag 09:50 Vanuit welke Belgische bank zijn instant overschrijvingen naar Revolut IBAN Litouwen mogelijk?
Ik zal beginnen:
Crelan: NIET
Me Direct: NIET
-
- Newbie
- Contacteer:
Denk dat we het al weten nu min of meer:haelewyn schreef: ↑Vandaag 11:58Philantropie schreef: ↑Vandaag 09:50 Vanuit welke Belgische bank zijn instant overschrijvingen naar Revolut IBAN Litouwen mogelijk?
Belfius en ING : WEL !
Als je 't heel belangrijk vindt kan ik wel eens een rondje uitproberen starten.
Zeg bv eens van welke bank je 't graag wil weten ?
Crelan: NIET
Me Direct: NIET
Belfius: WEL
KBC: WEL
ING: WEL
BNP: ?
...
Over het algemeen zou het wel goed zijn ook om te weten welke banken internationale INSTANT overschrijvingen ondersteunen, en naar welke banken/welke landen.
BNP net getest naar Revolut. Dat liep perfect instant.
Omgekeerd trouwens ook.
Bij crelan en beobank zie ik geen mogelijkheid om instant betalingen te sturen maar ik gebruik de zichtrekeningen zelden.
Omgekeerd trouwens ook.
Bij crelan en beobank zie ik geen mogelijkheid om instant betalingen te sturen maar ik gebruik de zichtrekeningen zelden.
-
- Hero Member
- Contacteer:
instant overschrijving naar KBC gaat vanuit beobank maar niet naar revolut jammer genoeg. Er komt geen optie bij om instant over te schrijven(je moet het aanvinken)