Marktwaarde bitcoin groter dan die van zilver
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- Newbie
- Contacteer:
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Marktwaarde bitcoin groter dan die van zilver
Toch wel, 2000, 2008 en ga zo maar verder. Er zullen wel nieuwe black swan events komen, dat is zeker inderdaadAyhrual schreef: ↑Gisteren 16:22Beste vriend, wat er tot nu toe gebeurd is met BTC is niks, maar dan niks, met wat er nog komt. Blijkbaar 2000 niet meegemaakt.Philantropie schreef: ↑Gisteren 13:46
Beste vriend, weet je dat er al verschillende bitcoin cycli geweest zijn over de jaren, waarbij BTC "gereset" werd (70% daling)? En elke cyclus komen en verdwijnen er een boel munten. Dat zal ook nu weer gebeuren op het einde van de bullrun. Maar BTC komt altijd terug...
Ik ken werkelijk niemand die bitcoins heeft, dus er is nog veel potentieel.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ja mannekes. Over btc praten op dit forum is als pissen tegen de wind in. De meesten hebben gewoon schrik om exit liquidity te zijn. In praktijk heb ik dat enkel nog maar meegemaakt met Belgische aandelen. Recent nog met Telenet. Het blijft een soort 'spaarrekening gids', maar de beste spaarrekening wil men niet zien. Anyway, chapeau Philantropie om er alsnog zoveel woorden aan vuil te maken.
Buy bitcoin
Nu zijn we echt wel full circle, cryptobro start een thread om te vertellen hoe geweldig BTC is.
Vervolgens gaan mensen in discussie, wat normale mensen op een forum doen, cryptobros zijn op hun tenen getrapt omdat anderen niet hetzelfde gedachtegoed delen.
Jawadde, ga dan gewoon in de r/bitcoin echokamer zitten. Zucht
Vervolgens gaan mensen in discussie, wat normale mensen op een forum doen, cryptobros zijn op hun tenen getrapt omdat anderen niet hetzelfde gedachtegoed delen.
Ik ben niet op mijn tenen getrapt, hoor. Doe maar voort
Buy bitcoin
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
+1Bae1 schreef: ↑Gisteren 18:52 Nu zijn we echt wel full circle, cryptobro start een thread om te vertellen hoe geweldig BTC is.
Make Spaargids " Great Again ! "