Spots in het plafond
Spots in het plafond
Ik heb in mijn overstek een aantal lumiance holland toppers zitten, met een ieder een 7 watt PL lampje. Nu kan ik niet meer aan die lampjes komen, maar zie ik wel Led downlight overal. Maar als je kijkt verbruiken deze allemaal meer stroom dan dan mijn huidige spots. Ik snap hier niets van. bij een website van Hollandlamp.nl hebben ze echt heel veel soorten en maten, maar alles verbruikt meer dan 7 watt.
Wie kan mij helpen?
Groet Aad
Wie kan mij helpen?
Groet Aad
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Spots in het plafond
een technieker ...Heellang schreef: ↑Gisteren 14:07 Ik heb in mijn overstek een aantal lumiance holland toppers zitten, met een ieder een 7 watt PL lampje. Nu kan ik niet meer aan die lampjes komen, maar zie ik wel Led downlight overal. Maar als je kijkt verbruiken deze allemaal meer stroom dan dan mijn huidige spots. Ik snap hier niets van. bij een website van Hollandlamp.nl hebben ze echt heel veel soorten en maten, maar alles verbruikt meer dan 7 watt.
Wie kan mij helpen?
Groet Aad
Make Spaargids " Great Again ! "
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het is vrijdagNM, het weekend nadert, maar de fles Porto (of whatever) is bij Aad wel erg vroeg open gegaan...
Herlees je post, wat kunnen we ermee aanvangen op een Beleggers Forum?
Herlees je post, wat kunnen we ermee aanvangen op een Beleggers Forum?
Je moet niet naar het wattage kijken, wel naar de hoeveelheid licht en de kleur die LED alternatieven opbrengen, bv deze is 4,3W maar zou evenveel als een 9W PL lamp geven. Ik zou zeggen koop en één en beoordeel de verlichtingssterkte en kleur, indien OK gelijk alle andere vervangen.Heellang schreef: ↑Gisteren 14:07 Ik heb in mijn overstek een aantal lumiance holland toppers zitten, met een ieder een 7 watt PL lampje. Nu kan ik niet meer aan die lampjes komen, maar zie ik wel Led downlight overal. Maar als je kijkt verbruiken deze allemaal meer stroom dan dan mijn huidige spots. Ik snap hier niets van. bij een website van Hollandlamp.nl hebben ze echt heel veel soorten en maten, maar alles verbruikt meer dan 7 watt.
En spaar forum ! Als een klassieke spaarlamp vervangen door een nog zuiniger LED al niet meer kan op Spaargids...
Ik dacht aanvankelijk dat het een Technische analyse artikeltje was, maar halverwege had ik door dat het over een fysiek plafond met inbouwspots ging.
Als het spaarlampen zijn is het voor het spaarforum als het ledlampen zijn voor het ledforum.
Sorry t is vrijdqgavond en dan mag er al eens een lap op gegeven worden
Ff serieus. Even googlen op led downlight 3 watt geeft toch wel hits, vraag is of die voldoende licht geven voor wat jij wil bereiken.
Sorry t is vrijdqgavond en dan mag er al eens een lap op gegeven worden
Ff serieus. Even googlen op led downlight 3 watt geeft toch wel hits, vraag is of die voldoende licht geven voor wat jij wil bereiken.