Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
(1) Als je voor die hun misdaden een pardon moet geven, mogen ze ineens 3/4 van de gevangenen een vrijlating schenken en een reset doen van het gevangeniswezen. Met open deuren ineens.CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 17:51
Ik vermoed dat het niet te lang zal duren vooraleer Trump de J-6 veroordeelden (of toch de meesten ervan) gaat pardonneren. (1)
En de MSM gaat niet te veel kunnen roeptoeteren want zijn demente voorganger heeft het voorbeeld gegeven met zijn zoon Hunter. Hij was dan toch nog niet compleet mesjogge (2)
Ik neem aan dat je dat goedkeurt of begreep ik het verkeerd ?
Laat hij ze vrij ? In mijn weg gaan ze niet lopen, vermoed ik. En ze hebben dan toch al 4 jaar gehad. Niet veel ... maar beter dan niks.
(2) Je moet wel iets verder durven teruggaan... Trump heeft er een hele serie gepardonneerd op het einde van zijn eerste termijn. En vaak waren dat er die toch nog een cent in de pot kunnen steken bij de verkiezingen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het gaat mij niet zozeer over goed- of afkeuren maar over het feit dat de gesubsidieerde pers over het ene moord en brand gaat schreeuwen terwijl 'als de goede kant' het doet alles met de mantel der liefde wordt bedekt.
En het blijkt nu dat die covidvaccins toch voor langere immuniteit zorgen:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik vind die bewering er enkel bijgehaald om een gelijk of ongelijk aan te tonen dat er niet echt is.CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 18:22
Het gaat mij niet zozeer over goed- of afkeuren maar over het feit dat de gesubsidieerde pers over het ene moord en brand gaat schreeuwen terwijl 'als de goede kant' het doet alles met de mantel der liefde wordt bedekt.
Maar, och God, och Here,.. je doet ermee wat je wil natuurlijk.
CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 18:22 En het blijkt nu dat die covidvaccins toch voor langere immuniteit zorgen:
Wat je lang of kort wil noemen is ook weer rekbaar.
Als ik het wat begrepen heb is ook de term immuniteit rekbaar met de vaccins.
A propos : voor je reageert nog gauw zeggen >> ik heb nooit anders beweerd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Trump is nog maar 5 minuten ingezworen en hij heeft ook global warming gestopt:
Het was een grap. Fauci rings a bell?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Het einde van de democratie in Amerika. Onvoorstelbaar dat een hoogbejaarde gevaarlijke clown het lot van de jongere generaties gaat bepalen. Ik heb enkele maanden geleden mijn jaarlijkse vaccin gekregen en ben daar zeer tevreden over. In combinatie met een mondmasker biedt dit mij optimale bescherming.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Kruipt onder uw rots vandaan en leest eens een krant, Biden heeft niet gewonnen maar Trump dus gene schrik er is geen demente hoogbejaarde gevaarlijke clown aan de macht Ik zal je zelf meer zeggen, Biden deed zelfs niet meer mee na een staatsgreep binnen de democratische partij. Hij heeft vandaag nog wel enkel on-democratische maatregelen genomen zoals gratie's uitgedeeld aan mensen die niet vervolgd worden of veroordeeld zijn; de gevaarlijke gek zal gedacht hebben dat hij monopoly aan het spelen was ...Brembos schreef: ↑Vandaag 19:31 Het einde van de democratie in Amerika. Onvoorstelbaar dat een hoogbejaarde gevaarlijke clown het lot van de jongere generaties gaat bepalen. Ik heb enkele maanden geleden mijn jaarlijkse vaccin gekregen en ben daar zeer tevreden over. In combinatie met een mondmasker biedt dit mij optimale bescherming.
Make Spaargids " Great Again ! "
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Kan dit topic trouwens niet op slot, we weten wie er heeft gewonnen ...
Make Spaargids " Great Again ! "
We kunnen nog altijd een ander topic openen over de regeerperiode 2.0 van Trump.
Dat is beter..
Voor mij is trouwens wel degelijk de bejaarde clown aan de macht. Net zoals de democratie in de USA naar de botten is. Maar dat is ze hier ook. Same same but different
Zelf vond ik die andere bejaarde zonder twijfel een betere keuze. Maar het is het Amerikaanse volk die gekozen hebben. En het was ook hun keuze om te maken.
Net zoals met de verrechtsing in Vlaanderen kan je daar wat over denken en dat is het dan ook.
Dat mijn zelfgemaakte appelmoes van 6 kg appels niet op raakt is ten huize haelewyn op dit moment een groter probleem. Hopelijk blijft dat zo.
Dat is beter..
Voor mij is trouwens wel degelijk de bejaarde clown aan de macht. Net zoals de democratie in de USA naar de botten is. Maar dat is ze hier ook. Same same but different
Zelf vond ik die andere bejaarde zonder twijfel een betere keuze. Maar het is het Amerikaanse volk die gekozen hebben. En het was ook hun keuze om te maken.
Net zoals met de verrechtsing in Vlaanderen kan je daar wat over denken en dat is het dan ook.
Dat mijn zelfgemaakte appelmoes van 6 kg appels niet op raakt is ten huize haelewyn op dit moment een groter probleem. Hopelijk blijft dat zo.