Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Nee, op elk abbo. Behalve de S natuurlijk. Dat was van het begin zo. Mss. wil je geld toekrijgen?
Beste dat je kan hebben is nu 4 € voor 25 GB (die 10 GB zal je er niet bijkrijgen over een actie die afgelopen is)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bedankt om te delen.
Zo staat het ook op mijn factuur.
Goed om te weten want dan denk ik dat ik overschakel. Met 25 GB kom ik wel toe.
Zo staat het ook op mijn factuur.
Stel je voor, dat zou pas een promo zijn! Maar het was een grap uiteraard.DonQuichot schreef: ↑Gisteren 22:13 Nee, op elk abbo. Behalve de S natuurlijk. Dat was van het begin zo. Mss. wil je geld toekrijgen?
Beste dat je kan hebben is nu 4 € voor 25 GB (die 10 GB zal je er niet bijkrijgen over een actie die afgelopen is)
Goed om te weten want dan denk ik dat ik overschakel. Met 25 GB kom ik wel toe.
Zou er op de S ook extra data zitten per kwartaal ? De brief waar de simkaart op plakte zegt van wel. Maar elders vind ik het niet terug.
Netwerkproblemen zijn er nu met orange minder dan vroeger.
2G werkt goed.
3G is al afgeschakeld.
4G werkt binnen matig maar dat is bij de andere operatoren ook geen succes. Bij Orange hier iets minder dan bij proximus.
5G werkt soms binnen in huis hier... hoera, hoera.
De 5 G antenne staat op dezelfde locatie iets idealer geplaatst voor mijn woning dan bij de andere operatoren.
Netwerkproblemen zijn er nu met orange minder dan vroeger.
2G werkt goed.
3G is al afgeschakeld.
4G werkt binnen matig maar dat is bij de andere operatoren ook geen succes. Bij Orange hier iets minder dan bij proximus.
5G werkt soms binnen in huis hier... hoera, hoera.
De 5 G antenne staat op dezelfde locatie iets idealer geplaatst voor mijn woning dan bij de andere operatoren.
Nog wel het standaard orange er af gooien in instellingen en nieuwe provider ingeven.
Activeer eerst sim in een smartphone en daarna in flybox configureren.
Estate Guru believer.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb net een overstap naar Yoin aangevraagd.
Daarbij heb ik geen datalimiet ingegeven. Dit kost 0,5€ extra.
Zal ik zonder deze datalimiet optie ook mijn internetverbruik kunnen opvolgen? Via app ofzo?
Daarbij heb ik geen datalimiet ingegeven. Dit kost 0,5€ extra.
Zal ik zonder deze datalimiet optie ook mijn internetverbruik kunnen opvolgen? Via app ofzo?
Ja, maar vaak met een vertraging van 24 uur.
Yoin abonnement start altijd op de eerste van de maand een nieuwe facturatieperiode.
Ik heb eens na middernacht op de 1ste van de maand, 's ochtends, 40 MB gebruikt en er werd 2 euro aangerekend.. Ze resetten maar 's ochtends op de eerste van de maand rond 6 a 8 uur ergens.
Je kan best een goeie app installeren en volledig de details invullen.
"My data manager" is een goeie app hiervoor. Daar zitten ook widgets in. Dan kan je het in één oogopslag zien op je startscherm.
Yoin abonnement start altijd op de eerste van de maand een nieuwe facturatieperiode.
Ik heb eens na middernacht op de 1ste van de maand, 's ochtends, 40 MB gebruikt en er werd 2 euro aangerekend.. Ze resetten maar 's ochtends op de eerste van de maand rond 6 a 8 uur ergens.
"My data manager" is een goeie app hiervoor. Daar zitten ook widgets in. Dan kan je het in één oogopslag zien op je startscherm.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Ok, bedankt!haelewyn schreef: ↑Vandaag 17:29 Ja, maar vaak met een vertraging van 24 uur.