beurssuccess (Paul D'hoore)
TIP
Re: beurssuccess (Paul D'hoore)
Paul D'Hoore is een kapotte klok.
Ik snap niet dat hij individuele aandelen adviseert aan mensen die er niets van kennen. Mocht je weten hoeveel onwetenden zijn advies volgen. Dat er hem niemand hier eens op wijst bij VTM zegt ook al genoeg over de financiële kennis die ze daar hebben ...
Dat hij een wereldtracker adviseert zou ik nog snappen maar hij kan moeilijk ieder jaar hetzelfde komen verkondigen natuurlijk.
Dat hij een wereldtracker adviseert zou ik nog snappen maar hij kan moeilijk ieder jaar hetzelfde komen verkondigen natuurlijk.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Helemaal mee eens.Wimble schreef: ↑3 januari 2025, 15:29 Ik snap niet dat hij individuele aandelen adviseert aan mensen die er niets van kennen. Mocht je weten hoeveel onwetenden zijn advies volgen. Dat er hem niemand hier eens op wijst bij VTM zegt ook al genoeg over de financiële kennis die ze daar hebben ...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Paul is gewoon de spreekbuis hé ... en men moet naar het hele verhaal luisteren en de opzet van het ding meenemen.Wimble schreef: ↑3 januari 2025, 15:29 Ik snap niet dat hij individuele aandelen adviseert aan mensen die er niets van kennen. Mocht je weten hoeveel onwetenden zijn advies volgen. Dat er hem niemand hier eens op wijst bij VTM zegt ook al genoeg over de financiële kennis die ze daar hebben ...
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
2 jaar geleden adviseerde hij Barco nog als het aandeel van de eeuw, daarna ging het de dieperik in; schandalig dat ze zoiets ( wat dan nog in het nieuws is vastgelegd ) altijd maar weglaten net als de manier waarop hij goochelt met aankoopmomenten en behaalde resultatenpieterjan28 schreef: ↑24 januari 2025, 22:35Helemaal mee eens.Wimble schreef: ↑3 januari 2025, 15:29 Ik snap niet dat hij individuele aandelen adviseert aan mensen die er niets van kennen. Mocht je weten hoeveel onwetenden zijn advies volgen. Dat er hem niemand hier eens op wijst bij VTM zegt ook al genoeg over de financiële kennis die ze daar hebben ...
die man is een schande en VTM zijn gangsters om zo iemand "advies" te laten geven aan zo'n groot medium en hem dan nog omschrijven als beursexpert ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Beursexpert vooral voor zijn "eigen beurs" !
Daar was hij weer,vorige week , in de kranten. Obligaties promoten voor het Nederlandse Fastned. Die moet daar toch op zijn minst 5 gratis tankkaarten voor krijgen ( denk eerder behoorlijk vet voor betaald worden). Lult er echt niet naast,hoor ! "Zeldzame kans voor de Belgische belegger om 4.16% rendement op zak te steken"...
Neem maar van mij aan,die Fastned obligaties zijn rommel . Afblijven !
Stijgende schuldenlast en een negatieve cash-flow nog zeker tot 2029.
Daar was hij weer,vorige week , in de kranten. Obligaties promoten voor het Nederlandse Fastned. Die moet daar toch op zijn minst 5 gratis tankkaarten voor krijgen ( denk eerder behoorlijk vet voor betaald worden). Lult er echt niet naast,hoor ! "Zeldzame kans voor de Belgische belegger om 4.16% rendement op zak te steken"...
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Een echte beursexpert op tv zou juist uitleggen waarop men bv. op dit bedrijf zoveel meer rendement krijgt dan voor een ander bedrijf en op zich is dat met 1 woord te beschrijven: RISICODivi schreef: ↑Gisteren 17:26 Beursexpert vooral voor zijn "eigen beurs" !
Deze obligatie is veel meer risicovol als menig andere bedrijfsobligatie en geeft daarom een hoger rendement omdat ze het geld anders niet opgehaald krijgen; toch raar dat hij het zo niet verkondigd ...
Huichelaar eerste klas die man ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Moet de beurswaakhond daar dan eigenlijk niet iets over zeggen? (Of eens onderzoeken als hij een link heeft met Fastned?)
Of krijgt hij dan eventueel een proces aan zijn broek als het bedrijf effectief failliet gaat en er sommige voor een aanzienlijk deel van hun geld erin geïnvesteerd hebben?
Of krijgt hij dan eventueel een proces aan zijn broek als het bedrijf effectief failliet gaat en er sommige voor een aanzienlijk deel van hun geld erin geïnvesteerd hebben?
Dit destijds ook een tijdje gevolgd, ik merkte toen ook al dat d'Hoore dat toen ook nogal aanprees in die periodeDivi schreef: ↑Gisteren 17:26 Beursexpert vooral voor zijn "eigen beurs" !
Zoals jij ook vaststelt heb ik ook afgehaakt op hun cijfers toen : merkwaardig dat Paul d'Hoore daar toch in blijft geloven.
Je zou nogal wat analisten zien aangeklaagd worden indien dat het geval was.(ik kan erover meespreken)
Vooral de kleine lettertjes lezen.
Bij de grotere brokers zoals Saxo staat er in grotere lettertjes dat zij niet aansprakelijk zijn voor hun advies.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wie gelooft die habsjaar nog? Hij mag al blij zijn na fortis dat hij goed wegkwam nu is hij weer bezig.