nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Dat had zijn oorzaak er in dat één van jullie (ik herinner me zelfs niet meer wie van de 2) in zijn afbeelding en-of avatar iets van elkaar geplaatst had. Wat daar dan de uiteindelijke reden van was hebben we nooit geweten.Kwakkie schreef: ↑Gisteren 18:45Ja, een tijdje geleden waren volgens sommigen de heer Rhijnvis en ik één en dezelfde.Huisjetuintjefietsje schreef: ↑Gisteren 17:46
Moa ven toch, dees was mien ook al opgevallen. Die 2 hebben zekers een verhouding met elkaar.
En ook diene haelewyn en KV moeten volgens mij een koppelke zijn.
Hebt ge nog andere roddels voor ons? Volgens mij is diene Rousseau veur de venten ...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat is toch oh zo jammer eigenlijk, want zo'n dingen zijn toch wel het belangrijkste natuurlijk.
Blijkbaar wel ... te zien hoe het er hier aan toe gaat....EarthNvstr1 schreef: ↑Gisteren 19:56Dat is toch oh zo jammer eigenlijk, want zo'n dingen zijn toch wel het belangrijkste natuurlijk.
Iets dat je toch niet ziet op andere fora
Het was Rhijnvis die dat gedaan had. Geen idee hoe en waarom maar ik vond het wel grappig. Ik heb dan om het spelletje mee te spelen zijn onderschrift gekopieerd en dan was het hek van de dam
Haha, Rhijnvis = sintorama/Gudrun/meneer Parmentier volgens mij.
Tot mijn plezier en vreugde roert PvdA wel flink in de pap van het wanbeleid van N-VA.
Mijn 5 cent : met nva bewind zijn we geen gram beter af dan ps, cd&v, vld,...
Mijn stem gaan de stoefers nooit krijgen.
Cijfers De Lijn erger dan gedacht: “Een kwart van de bussen is buiten dienst”
https://www.hln.be/mobiliteit/cijfers-d ... ~ac65bcc6/
Verouderde bussen kosten De Lijn miljoenen aan takeldienst: “Dat had vermeden kunnen worden”
https://www.hln.be/binnenland/verouderd ... ~ab1abf83/
Mijn 5 cent : met nva bewind zijn we geen gram beter af dan ps, cd&v, vld,...
Mijn stem gaan de stoefers nooit krijgen.
Cijfers De Lijn erger dan gedacht: “Een kwart van de bussen is buiten dienst”
https://www.hln.be/mobiliteit/cijfers-d ... ~ac65bcc6/
Verouderde bussen kosten De Lijn miljoenen aan takeldienst: “Dat had vermeden kunnen worden”
https://www.hln.be/binnenland/verouderd ... ~ab1abf83/
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/11/25 ... m=10865273
LIVE Formatie - Johan Vande Lanotte (Vooruit): "Nieuwe verkiezingen, dat mogen we de bevolking niet aandoen"
In tegenstelling wat VDL hier beweert zijn nieuwe verkiezingen de mogelijke reddingsboei.
In de huidige context kan en zal er geen regering gevormd worden, maar ik denk dat vooruit of achteruit wel denkt aan stemmenverlies door hun houding al zullen ze dit wel anders verkopen.
En indien er toch iets uit de bus valt zal het een kibbelgedoe worden zoals we de afgelopen 5 jaar hebben gehad.
Misschien ben ik fout, komende dagen zullen we het zien.
LIVE Formatie - Johan Vande Lanotte (Vooruit): "Nieuwe verkiezingen, dat mogen we de bevolking niet aandoen"
In tegenstelling wat VDL hier beweert zijn nieuwe verkiezingen de mogelijke reddingsboei.
In de huidige context kan en zal er geen regering gevormd worden, maar ik denk dat vooruit of achteruit wel denkt aan stemmenverlies door hun houding al zullen ze dit wel anders verkopen.
En indien er toch iets uit de bus valt zal het een kibbelgedoe worden zoals we de afgelopen 5 jaar hebben gehad.
Conner is veel rechtser dan de meeste denken. Hij heeft alleen het probleem van de linkse achterban.
Hij is vooral iemand die een hekel heeft aan individuele vrijheden. Een eigenschap die je zowel bij uiterst links als rechts tegenkomt, waardoor er al eens verwarring ontstaat of hij nu links of recht is. Soms weet hij het zelf niet eens, maar dat wijt hij aan de drank.
Bron: het internet.
K vrees ook dat mr Conner vrij rechts is. Gelukkig zit professor Vdb ook mee aan tafel. Mevrouw De Sutter verlaat misschien de politiek. Wederom een groot politiek talent dat verloren lijkt te gaan.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Vooruit had van in het begin duidelijk moeten zijn en niet mogen meedoen met dit verhaal als ze het niet wilden!
Kibbelgedoe kan leuk worden. Maar de nadelen wegen op tegen de leute van zo'n regering.E10ne schreef: ↑Vandaag 09:19
Stemmenverlies : denk je dat BDW daar geen schrik voor heeft ?
Hij is niet voor al zijn kiezers vriendelijk geweest in zijn 35 supernota's.
Of rekent hij er op dat hij zijn kiezers nog altijd wijsmaakt wat hij wil... beetje verongelijkt doen, "ze zijn allemaal tegen ons", het lag aan de anderen, dit land is niet bestuurbaar en dat ligt aan de Walen.
Ik ken er een paar die daar gaan intrappen. En een paar van niet.