nieuwe federale regering
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: nieuwe federale regering
50/50
't Is niet omdat geen enkele partij denkt baat te hebben bij nieuwe verkiezingen dat ze wél zouden denken baat te hebben bij het sluiten van een bepaald regeerakkoord ...
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
“Die gasten van rechts” … maar iemand anders mag niet zeggen dat jij links bent en denkt
Natuurlijk zijn jullie niet neutraal, dat ziet toch een blinde in zowat elke discussie waaraan je deelneemt over zowat eender welk onderwerp (staatsstructuur, vluchtelingen, besparingen, SZ …)
En neen, ik heb daar GEEN probleem mee. Vrijheid van meningsuiting primeert en bovendien: verschillende standpunten zijn alleen maar verrijkend voor elke discussie. Maar kom er tenminste voor uit …
Laatst gewijzigd door VincentVega op 30 januari 2025, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ik geen enkele extreme partij: niet extreem rechts maar zeker ook niet extreem links
Iemand anders heeft niet te beslissen wat ik ben.. links of rechts. Voor mijn part : allebei.VincentVega schreef: ↑Gisteren 21:13
“Die gasten van rechts” … maar iemand anders mag niet zeggen dat jij links bent en denkt
Natuurlijk zijn jullie niet neutraal, dat ziet toch een blinde in zowat elke discussie waaraan je deelneemt over zowat eender welk onderwerp (staatsstructuur, vluchtelingen, besparingen, SZ …)
En neen, ik heb daar GEEN probleem. Vrijheid van meningsuiting primeert en bovendien: verschillende standpunten zijn alleen maar verrijkend voor elke discussie. Maar kom er tenminste voor uit …
Ik zie rechts ook valabele ideeën. Hier op het forum minder vaak. In de politiek wel vaker.
Je herprofileert de nick VV. Dat was toch meer een schopper en een kwade geest vroeger. Het was een andere nick die meer voor vrijheid was dat de verrijking van discussies moest zijn.
Kom er voor uit ..?
Ik heb links gestemd maar ik wil die partij in de cocktail. Ik wil ze niet als grootste partij. Er mag in die cocktail ook wat rechts zitten maar vooral NVA wil ik niet als grootste partij zien.
Ze zijn wel de grootste. Dat is gewoon jammer.
Zoals 's nachts wakker worden van de kramp in mijn voeten.
Die zin begrijp ik niet hoor. Ik versta Platin beter..
-
- Hero Member
- Contacteer:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dat er vandaag (wat gisteren morgen was) een akkoord is, lijkt me aannemelijk. Maar om een regering te hebben moeten er nog postjes verdeeld worden. Niet alleen kan dat een hele tijd duren, het hele traject kan zelfs daar nog vastlopen.
Bron: het internet.
Laten we ons alvast voorbereiden op de volgende vraag : hoe lang gaat het duren eer er ambras is met het clubje van de N-VA... Of hoe lang leven is die regering beschoren ?
Of gaat Bart toch naar Filip om te gaan bleiten.
"Ze zijn allemaal tegen ons, Sire."
Of gaat Bart toch naar Filip om te gaan bleiten.
"Ze zijn allemaal tegen ons, Sire."
Laatst gewijzigd door haelewyn op 31 januari 2025, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Met Bouchez in de regering? Vijf minuten, schat ik.
Bron: het internet.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Als ook Frank VDB een ministerpost krijgt: 5 seconden, denk ik
- PotjeVickx
- Newbie
- Contacteer:
om 20u45 extra nieuwsuitzending op VRT1 over de regeringsonderhandelingen.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.