nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Inderdaad. Hetgeen er nu staat zijn enkel grote lijnen waar sowieso nog aan geschaafd zal moeten worden via sociaal overleg.xvsteep schreef: ↑Vandaag 17:24 Het volledig akkoord vind je hier
https://www.hln.be/binnenland/lees-hier ... ~ab62a46a/
Belangrijker voor mij zullen evenwel de uitvoeringsbesluiten zijn want deze zullen pas echt met details komen hoe alles in werkelijkheid uitgevoerd zal worden
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Weet je, we zijn een arm land met rijke inwoners.
Er zal wat geld van de inwoners naar het land moeten gaan... Dat wordt voor niemand prettig en hopelijk is het wat billijk verdeeld.
Mensen met bepaalde voordelen (ambtenaren, politie, enz.) tov de doorsnee burger zullen moeten accepteren dat hun voordelen geleidelijk worden afgebouwd.
Maar... het land MOET ook beter en efficiënter bestuurd worden.
Er zal wat geld van de inwoners naar het land moeten gaan... Dat wordt voor niemand prettig en hopelijk is het wat billijk verdeeld.
Mensen met bepaalde voordelen (ambtenaren, politie, enz.) tov de doorsnee burger zullen moeten accepteren dat hun voordelen geleidelijk worden afgebouwd.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Dank voor de berekening. Ik was al aan het wachten op een mailtje van mijn boekhouder. Hier hadden we een 'voordeel' van 12k. Spijtig dat dit prioriteit krijgt op andere zaken. Deze rechtse rakker heeft zijn bijdrage al meer dan bijgedragen, me dunkt.Dixit schreef: ↑Vandaag 17:07 Bon, de rukkers hebben een nieuwe regering.
Het huwelijksquotiënt wordt gehalveerd.
Dat kost mij dus € 290 per maand om te beginnen.
(Voor de fijnproevers: de helft van €13050 x 50% toptarief x 1.07 (opcentiemen Antwerpen) gedeeld door 12. Mocht ik mij vergissen: laat maar weten)
Kijk, daar valt over te praten. Les temps sont durs. Sterkste schouders enzovoort...
Maar waar ik dus kwaad over ben, is dat dat dus op authentiek vlaamse wijze als belastingverlaging wordt gepresenteerd.
Dan moet ik de warme rochel van Bart en Connard van mijn gezicht afpoetsen...
Waarom? Over welk land heb je het? Het Vlamingenland of Walenland of Brusselarenland? Over het Germanenland wil ik het niet hebben. Wie moet exact wat doen?Charlesvdw schreef: ↑Vandaag 20:03 Weet je, we zijn een arm land met rijke inwoners.