Besparingen De Wever I op aandelenwinst en effectentaks
TIP
Re: Besparingen De Wever I op aandelenwinst en effectentaks
Uit principe niemand meer op de ( oplichters ) Staatsbon van de Roverheid inschrijven, dat ze hun boontjes eens zelf doppen.
Theo Francken minister van defensie. De stijging voor defensie uitgaven zit eraan te komen
Ik koop graag een staatsbon uit dank voor de welvaart waarin we mogen leven.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Die stijging zat er sowieso aangekomen.
De laatste tijd het nieuws niet gevolgd (oorlog Rusland, bijdrage NAVO …)?
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik krijg van diens linkse opmerkingen op een beleggingsforum steeds de acute diarree.
Die persoon zou beter tijd spenderen op een online breicursus geitenwollensokken.
Jawel hoor. Enkel een bevestiging. Normaliter ben ik niet voor thematische trackers maar ik denk dat defensie aandelen wel eens een dubbeljaar kunnen neerzetten.VincentVega schreef: ↑Vandaag 14:35Die stijging zat er sowieso aangekomen.
De laatste tijd het nieuws niet gevolgd (oorlog Rusland, bijdrage NAVO …)?
Haha, hij meent dat toch niet. Welke creep zou je anders wel niet zijn als je samen met de kindjes van de buren in douche kruipt om wat water te besparen. Je moet de berichten van Brembos altijd met een snuifje ironie nemen.
weer iets bijgeleerd : https://cappcc.nbb.be/ (als dit het is)
En dat wordt tijd ook. Als België dat wat verstandig aanpakt kan dat zelfs nog nuttig zijn ook. Zo kan een militaire basis in de haven van Antwerpen vast ook wel wat civiele taken ter ondersteuning en versterking van douane en de haven politie uitoefenen of ingezet worden in geval van natuur of andere rampen. Ook een uitbouw van militaire logistieke capaciteit kan gerust dual use zijn, het hoeven niet 100% wapens of gevechtscapaciteit te ziin.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
https://www.nbb.be/nl/kredietcentrales/ ... adplegen-0
Iedereen kan gratis een overzicht opvragen van de eigen gegevens in het Centraal Aanspreekpunt van rekeningen en financiële contracten (CAP). De makkelijkste én snelste manier is via een online raadpleging. Een andere mogelijkheid is om bij het CAP een schriftelijke aanvraag te doen.