Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
https://www.hln.be/binnenland/veel-trei ... ~a0704a51/
De Walen vallen alvast massaal ziek. Nog vlug hun opgespaarde ziektedagen opnemen voor dat ook afgeschaft wordt.
De Walen vallen alvast massaal ziek. Nog vlug hun opgespaarde ziektedagen opnemen voor dat ook afgeschaft wordt.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Kan iemand die PS tot orde roepen?
Pas op ik ben een linkse en vooruit zit me nauw aan het hart.
Maar ik word echt boos op de PS die teveel wiet gesmoord heeft en die even de ABVV zit op te poken om stakingen te organiseren en dergelijke.
God laat mensen eens werken
Kheb heel veel zin om eigenlijk mijn vakbond op te zeggen, terug naar de hulpkas godsamme
Maar ik word echt boos op de PS die teveel wiet gesmoord heeft en die even de ABVV zit op te poken om stakingen te organiseren en dergelijke.
Kheb heel veel zin om eigenlijk mijn vakbond op te zeggen, terug naar de hulpkas godsamme
Het stakingsverlof dat de militairen voor 13 februari hadden gekregen van Dedonder is al per direct ingetrokken door FranckenTimoootjex schreef: ↑Vandaag 13:57 Kheb heel veel zin om eigenlijk mijn vakbond op te zeggen, terug naar de hulpkas godsamme
Dikke duim voor Francken
Militairen die op 13 februari willen deelnemen aan de geplande nationale staking van de werknemers in de openbare diensten hebben niet langer recht op een vrije dag. Die vrije dag werd goedgekeurd door de voormalige minister van Defensie Ludivine Dedonder (PS), maar is meteen ingetrokken door haar opvolger Theo Francken (N-VA).
'Onze strijdkrachten dienen niet misbruikt te worden als politiek wapen in de handen van slechte verliezers', zei Francken op X.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ze gaan de groepsfoto van in het paleis vandaag overdoen in de Kamer, omdat de vrouwelijke ministers Anneleen Van Bossuyt en Eléonore Simonet (kleindochter van), niet zichtbaar waren achter Vandenbroucke en Jambon.
Ze stonden begot ook te ver van hun naamsticker op de grond. Héél goed kijken hé.
Minister Vanessa Matz deed het wel goed. Alle anderen trouwens ook.
De persdienst van het Paleis had dat wel mogen zien natuurlijk.
Ze stonden begot ook te ver van hun naamsticker op de grond. Héél goed kijken hé.
Minister Vanessa Matz deed het wel goed. Alle anderen trouwens ook.
De persdienst van het Paleis had dat wel mogen zien natuurlijk.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wat let je? Doe dat dan.Timoootjex schreef: ↑Vandaag 13:57 Kan iemand die PS tot orde roepen?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ze kunnen ook het omgekeerde doen, of ze met de kraskloterij niet aan wit-wassen doen, met Reynders aan het hoofd van die onderzoekscommissie
Francken moet minister zijn voor de N-VA waarschijnlijk bij gebrek aan beter.
Om te staken moet je geen dag verlof hebben.. Daar heeft hij gelijk in.
De meerderheid stemt NIET voor NVA dus zijn beschrijving van slechte verliezers is weer de eigen rechtse werkelijkheid
Veel treinen afgeschaft door ziek personeel: “Ziektegolf is gevolg van bezorgdheid over pensioenplannen van regering”
https://www.hln.be/binnenland/veel-trei ... ~a0704a51/
Slechte verliezers bij de nmbs, Theo?
Mijn morele steun hebben ze.
We moeten het De Wever en clubleden niet te makkelijk maken.
Massaal controle dokters naar de NMBS medewerkers sturen lijkt me een correcte maatregel . Bij misbruik loonverlies en een onmiddelijke optrekking van de pensioenleeftijd voor de betrokkene naar 67 jaar.
-
- Hero Member
- Contacteer:
@haelewyn
Het is niet zo leuk als je moet werken en afhankelijk bent van datzelfde openbaar vervoer.
Het is niet zo leuk als je moet werken en afhankelijk bent van datzelfde openbaar vervoer.
Niet nodig, gewoon stakingsdagen niet laten meetellen voor hun loopbaan jaren, gaan ze vanzelf tot hun 67 jaar mogen werken / staken bij de NMBS
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Dat zal de minste van de zorgen zijn van het ABVV …Timoootjex schreef: ↑Vandaag 18:08 @haelewyn
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Een gedichtje :
Yesterday, upon the stair,
I met a man who wasn't there!
He wasn't there again today,
Oh how I wish he'd go away!
When I came home last night at three
The man was waiting there for me
But when I looked around the hall,
I couldn't see him there at all!
Go away, go away, don't you come back any more!
Go away, go away, and please don't slam the door ...
Last night I saw upon the stair,
A little man who wasn't there,
He wasn't there again today
Oh, how I wish he'd go away...
Yesterday, upon the stair,
I met a man who wasn't there!
He wasn't there again today,
Oh how I wish he'd go away!
When I came home last night at three
The man was waiting there for me
But when I looked around the hall,
I couldn't see him there at all!
Go away, go away, don't you come back any more!
Go away, go away, and please don't slam the door ...
Last night I saw upon the stair,
A little man who wasn't there,
He wasn't there again today
Oh, how I wish he'd go away...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Het rookverbod of op het uitademen van giftige stoffen op terassen is een zeer goede maatregel van deze regering. Ik heb nooit begrepen waarom iemand een erg duur stinkend ding in zijn mond in brand steekt en oprookt…